İZMİR ÇIKIŞLI OLYMPOS /FİNİKE/KEKOVA/KAŞ TURU,TURLARI(3 gece/4 gündüz)/PUAN TUR GÜVENCESİ İLE

İZMİR ÇIKIŞLI OLYMPOS /FİNİKE/KEKOVA/KAŞ TURU,TURLARI(3 gece/4 gündüz)

OLYMPOS /FİNİKE/KEKOVA

3 gece /4 gündüz

(konaklama ; (3 gece)
AKŞAM SAAT 23:00 DE HAREKET

1.GÜN.: (DENİZLİ-KORKUTELİ-ELMALI-FİNİKE-KEKOVA-KAŞ)GÜZARĞAHINI TAKİP EDEREK YOLCULUĞUMUZA BAŞLIYOR, YOLDA VERECEĞİMİZ MOLALARIN ARDINDAN SABAH , FİNİKEYE ULAŞIYORUZ.SABAH KAHVALTISI (ekstra) DİNLENME MOLASI ARDINDAN, SİMENA ANTİK KENTİ VE BATIK ŞEHRİ ZİYARET İÇİN KEKOVA’YA HAREKET EDİYORUZ,KEKOVA’DA BİZİ BEKLEYEN TEKNEMİZE BİNİYOR,TEKNE TURUMUZA BAŞLIYORUZ (EKSTRA) SIRASI İLE;SİMENA ANTİK KENTİNİ VE BATIK ŞEHRİ REHBERİMİZ EŞLİĞİNDE ZİYARET EDİYORUZ.ÖĞLE YEMEĞİ KEKOVADA (EKSTRA). KEKOVA KOYLARINDA YÜZME MOLALARIMIZ VE KEKOVA ZİYARETİMİZ ARDINDAN KAŞ’ HAREKET EDİYOR,KAŞTA SERBEST ZAMAN SONRASI OTELİMİZE GERİ DÖNÜYORUZ.AKŞAM YEMEĞİ KONAKLAMA, EĞLENCE OTELİMİZDE.

2.GÜN: KEKOVAFİNİKE-KUMLUCA/OLYMPOS

OTELİMİZ DE ALACAĞIMIZ SABAH KAHVALTISI ARDINDAN OLYMPOSA HAREKET EDİYOR YOLDA VERECEĞİMİZ MOLANIN ARDINDAN OLYMPOSA ULAŞIYOR, YÜZME MOLASI SERBEST ZAMAN VERİYORUZ(GÜN BOYU). YÜZME MOLASI ARDINDAN OTELİMİZE DÖNÜYORUZ. AKŞAM YEMEĞİ KONAKLAMA FİNİKE’DE OTELİMİZDE.

3.GÜN:FİNİKE-KUMLUCA-TAHTALI

OTELDE ALACAĞIMIZ KAHVALTI ARDINDAN TAHTALI YA HAREKET EDİYOR TELEFERİKLE TAHTALI KAYAK MERKEZİNE ÇIKIYORUZ(EKSTRA TELEFERİK ÇIKIŞ ÜCRETİ).DAHA SONRA KEMERE DOĞRU HAREKET EDİYOR,KEMER YÖRÜK ÇADIRLARI ZİYARETİ,SERBEST ZAMAN ARDINDAN FİNİKEDE Kİ OTELİMİZE GERİ DÖNÜYORUZ. AKŞAM YEMEĞİ KONAKLAMA EĞLENCE OTELİMİZDE.

4.GÜN:

FİNİKE-ELMALI-KORKUTELİ-SALDA GÖLÜ- DENİZLİ-İZMİR

OTELİMİZDE ALDIĞIMIZ KAHVALTI ARDINDAN İZMİR’E DÖNÜŞ YOLCULUĞUMUZA BAŞLIYORUZ,YOLDA VERECEGİMİZ MOLALARIN ARDINDAN SALDA GÖLÜNE ULAŞIYORUZ. ÖĞLE YEMEĞİ GÖL KENARINDAKİ RESTAURANTA (EKSTRA). YEMEKTEN SONRA GÖL KENARINDA YAPACAĞIMIZ PANOROMİK GEZİ ARDINDAN İZMİRE HAREKET EDİYOR,AKŞAM SATLERİNDE İZMİRDE OLUYOR, BİR BAŞKA PUAN TUR TURLARINDA BULUŞMAKDİLEĞİ İLE VEDALAŞIYORUZ.

ÜCRET:400TL

ÜCRETE DAHİL OLMAYAN HİZMETLER:

*İLK GÜN SABAH KAHVALTISI
*ÖREN YERİ MÜZE MİLLİ PARKLAR GİRİŞLERİ
*TEKNE TUR KEKOVA’ DA(35 TL YEMEKSİZ)