İZMİR ÇIKIŞLI KARADENİZ VE YAYLALARI TURU/TURLARI

KARADENİZ VE YAYLALARI

AYDER & ZİGANA YAYLALARI’NDA KONAKLAMALI

Lüks otobüsler ile adım adım, Her Cuma Hareket 8 Gün

Trabzon, Sürmene, Of, Uzungöl, Rize, Gündoğdu, Çayeli, Ardeşen, Ayder Yaylası, Gelin Tülü Şelalesi, Konaklar Mahallesi, Şenyuva Köprüsü, Zil Kale, Palovit Şelalesi, Bulut Şelalesi, Mollaveyis Köyü, Ortan Köyü, Yolkıyı Köyü, Pazar, Fındıklı, Arhavi, Hopa, Batum, Borçka, Karagöl, Hopa, Arhavi, Fındıklı, Ardeşen, Çayeli, Gündoğdu, Rize, Of, Sürmene, Yomra, Zigana Yaylası, Maçka, Trabzon, Akçaabat, Vakfıkebir, Tirebolu, Giresun, Ordu, Fatsa, Ünye, Çarşamba, Samsun, Bafra, Gerze, Sinop, Kastamonu, Safranbolu, Amasra

Erken Rezervasyon’da Son Kontenjanlar / Oda başı 200 TL İndirim
Erken Rezervasyon kısıtlı sayıda koltuk için geçerlidir.

Tur Programı

1. Gün: (Cuma) : Afyon, Ankara, Çorum
Saat 19.00‘da Bornova’daki hareket noktamızda şehir içi servislerimizle gelen siz değerli konuklarımızı aldıktan sonra Uşak, Afyon, Ankara yolunu izleyerek gerekli molaların ardından Çorum’a ulaşıyoruz.

2. Gün: (Cumartesi) : Çorum, Amasya, Samsun, Ordu, Giresun
Sabah kahvaltımızı (ekstra) Sungurlu’daki tesislerde alıyor ve Leblebisiyle ünlü kentimiz Çorum’da; leblebi alışverişimizi yapıyor, ŞEHZADELER ŞEHRİ AMASYA’ya doğru yola çıkıyoruz. Yeşilırmak’ın iki yanına kurulmuş milli mücadele yıllarında önemli olaylara ev sahipliği yapmış kentimizin girişinde hüzünlü biten bir aşk hikayesi bizleri karşılıyor. Efsaneye göre; Ferhat’ın Şirin’i için azimle deldiği dağın eteğindeki su kanallarını görüyor ve FERHAT İLE ŞİRİN AŞIKLAR MÜZESİ’ni ziyaret ediyoruz. Ardından ARKEOLOJİ MÜZESİ’ne gidiyor ve dünyaca ünlü mumyaları görüyoruz. Daha sonra fikir-zikir ve şükür felsefesi üzerine kurulmuş olan II. BEYAZIT KÜLLİYESİ ’ni ziyaret ediyoruz. Bizlere harika anlar yaşatacak ŞEHR-i AMASYA (MİNYATÜR MÜZESİ)’nin ardından kente can veren Yeşilırmak ve görevini tamamlasa da hala kente görsel anlamda hizmet vermeye devam eden vefalı değirmenlerin eşliğinde ŞEHZADELER YOLU’nda yürüyüşümüze devam ediyoruz. ALÇAK KÖPRÜ, HELKIS KÖPRÜSÜ, KRAL MEZARLARI, HARŞENA KALESİ, KIZLAR SARAYI ve YALIBOYU EVLERİ’ni görüyor ve ŞEHZADELER MÜZESİ’ni ziyaret ediyoruz. Ardından BİMARHANE’yi  (Tıp Müzesi) ve SARAYDÜZÜ KIŞLA BİNASI’nı görerek doyamadığımız şehir Amasya’dan ayrılıyor ve SAMSUN’a doğru hareket ediyoruz. Anadolu’nun Karadeniz’e açılan kapısı Samsun’da ünlü Pontus hazinelerinin sergilendiği ARKEOLOJİ MÜZESİ ve Ünlü ATATÜRK HEYKELİ, Eski TÜTÜN İSKELESİ – İLKADIM ANITI gezilerimizin ardından ORDU üzerinden GİRESUN’a hareket ediyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

3. Gün: (Pazar) : Giresun, Trabzon, Sürmene, Of, Uzungöl, Rize, Gündoğdu, Çayeli, Ardeşen, Ayder
Otelimizde alacağımız sabah kahvaltımızın ardından ayrılıyor ve TRABZON’a gidiyoruz. Trabzon’da ilk olarak şehri tepeden gören Soğuksu semtine çıkıyor ve ATATÜRK KÖŞKÜ ‘nü ziyaret ediyoruz. Ata’mızın Trabzon’a gelişleri sırasında konakladığı yapıyı gördükten sonra Trabzon’a özgü gümüş işleme sanatı örneği olan “KAZAZİYE” (hasır bilezik) hakkında bilgi almak için sunuma gidiyoruz. Sonrasında alışveriş için serbest zaman kullanıyor ve Sürmene, Of, Çaykara üzerinden, 1090 m. yükseklikte etrafı tamamen çam ormanlarıyla kaplı vadinin tam ortasında bulunan UZUNGÖL’e gidiyoruz. Yemeğimizi aldıktan sonra gölün etrafında yürüyüş yapıyor ve bir başka yayla için hareket ediyoruz. Yolumuz üzerinde GÜNDOĞDU’da hem ihtiyaçlarımızı karşılamak hem de alışveriş yapmak için mola veriyoruz. Ünlü RİZE BEZİ ‘ni yakından tanıyor, tezgahlarını görüyor ve bölgenin dokumaları hakkında bilgi alıyoruz. Daha sonra Çamlıhemşin üzerinden yaklaşık 1350 mt yükseklikteki ünlü AYDER YAYLASI‘na ulaşıyor ve otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

4. Gün: (Pazartesi) : Gelin Tülü Şelalesi, Konaklar Mahallesi, Şenyuva Köprüsü, Zil Kale, Palovit Şelalesi, Bulut Şelalesi, Mollaveyis Köyü, Ortan Köyü, Yolkıyı Köyü, Pazar, Fındıklı, Arhavi, Hopa, Batum, Hopa
Sabah kahvaltısını yayla tesisinde aldıktan sonra Ayder’de GELİN TÜLÜ ŞELALESİ’ni görüntüledikten sonra kısa bir sabah yürüyüşü yapıyoruz. Ardından dileyen konuklarımızla minibüslerle (EKSTRA) FIRTINA VADİSİ’nin gizemli güzelliğini keşfe çıkıyoruz. KONAKLAR MAHALLESİ ’nde bölgenin en eski “TAŞ KONAK” ını görüntüledikten sonra, ekran başında bizleri doğası ile büyüleyen SEVDALUK dizisinin çekimlerinin yapıldığı köye gidiyoruz. Ardından yine bölgenin en eski taş köprülerinden ÇİNÇİVA KÖPRÜSÜ (ŞENYUVA KÖPRÜSÜ) ‘nü görüyor, doğanın güzelliğine, Fırtına’nın sesine şahitlik ediyoruz. Ardından Karadeniz ev yaşamını bizlere her haliyle hissettirecek MOLLAVEYİS KÖYÜ’nde KONAK da çay molası veriyoruz. Daha sonra yeryüzündeki cenneti keşfe devam ediyor ve ZİL KALE’ye doğru vadide ilerliyoruz. Kale hakkında bilgi aldıktan sonra be kez cennetten gelen sese kulak veriyor; önce PALOVİT ŞELALESİ’ni ardından da ÇAT VADİSİ’ndeki BULUT ŞELALESİ’ni görmeye gidiyoruz. Sonrasında Karadeniz’in yaşayan köylerini ziyaret ediyoruz.Evleriyle ünlü YOLKIYI KÖYÜ’nü görüp, konakların görüntülerini fotoğrafladıktan sonra bölgenin sıradışı köyü ORTAN KÖYÜ’ne gidiyoruz. Köyün girişinden itibaren bizleri gülümseten ve şaşırtan tabelalarından, Karadeniz insanın zekâsına, orijinal SERENDER (nayla) lerinden KARAYEMİŞ’ lerine kadar keyifle bu küçük köyü keyifle ziyaret ediyor, vadiyi ve uzaktan görünen diğer köyleri izliyoruz. Ardından öğle yemeği için bir mola veriyor ve bu kez de masallardaki Kaf Dağ’ının eteklerindeki güzellikleri keşfe gidiyoruz. HOPA, KEMALPAŞA üzerinden SARP SINIR KAPISI’na ulaşıyoruz. Kapıdaki geçiş işlemlerimizi tamamladıktan sonra GÜRCİSTAN’a giriş yaparak evli çiftlere de şans getirdiğine inanılan SAINT ANDREW HEYKELİ’ nde fotoğraf molası ile Batum Turumuza başlıyoruz. Ardından panoramik şehir turumuza başlıyoruz. GONİO SAHİLLERİ, ülkemiz topraklarından doğan ÇORUH NEHRİ ve GÖNYE KALESİ ’ni görerek BATUM’a ulaşıyoruz. Ardından KATEDRAL’de kısa bir fotoğraf molası veriyor ve zengin bitki çeşitliliğine sahip Botanik Parkı’na kadar panoramik tur yapıyoruz. Ardından tekrar şehre dönüyor ve şehrin meydanlarını dolaşmaya başlıyoruz. TİYATRO MEYDANI’nı, MEDEA ANITI’nı geziyor, ALTIN POST’un heykelinde klasik Batum Hatıra Fotoğrafı çektiriyor ve AKŞAM YEMEĞİ (ekstra) için Türk Mahallesi’ne gidiyoruz. Yemek sonrası ŞEHİR PARKI’ndaki müzik ve ışığın eşliğinde suyun dansını izliyor, sahile doğru yürüyüş yapıyor; bambu ağaçlarını görüyor, şehrin heyecanına ve hareketliliğine bizler de eşlik ediyoruz. Olağanüstü keyif alacağınız bu güzel BATUM AKŞAMI’na veda ediyor ve panoramik şehir turumuza devam ediyoruz. Ters süt şişesi şeklinde yapılan (sütün saflığının temizliğinin dürüstlüğünün içine aktığının göstergesi) ADALET BİNASI’ndan, içine yerleştirilen öğelerin bile ters çevrildiği WHITE RESTAURANT’a, masallar ülkesindeki şatoları andıran OTEL VE KAMU BİNALARI’na kadar bizleri mimarisi ile büyüleyen Batum’dan geç saatlerde ayrılıyor ve tekrar Ülkemize giriş yapıyoruz. Hopa’daki otelimize yerleşiyor ve konaklıyoruz.

5. Gün: (Salı) : Borçka, Karagöl, Hopa, Arhavi, Fındıklı, Ardeşen, Çayeli, Gündoğdu, Rize, Of, Sürmene, Yomra, Zigana
Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, geriye dönüp baktığınızda unutamayacağınız güzellikler arasında yerini alacak muhteşem doğasıyla bizleri büyüleyecek BORÇKA için hareket ediyoruz. Cankurtaran Geçidi’nden Hopa’ya doğru bakıyor, Kafkasların güzelliğine şahitlik ediyoruz. Ustalarıyla birlikte giderek azalmaya başlayan KARADENİZ’İN TİPİK EVLERİ VE SERENDER’lerinin bizlere eşlik edeceği yolda; Karadeniz kültürünün yaşaması ve yaşatılmasında büyük emeği geçen Değerli Sanatçımız Kazım Koyuncu ’nun da doğduğu köyden geçiyor ve kendisini rahmetle anıyoruz. Çoruh Nehri kıyısındaki şirin yerleşimimiz BORÇKA’ya ulaşıyoruz. (EKSTRA) Bizleri bekleyen minibüslerimize geçiyoruz. Ağaçların süslediği, BARDNALA, KORPA, RUSMANİ ve MAİSUR ŞELALE ’lerinin ses verdiği yolda keyifle ilerliyor ve göle ulaşıyoruz. Yürüyüş yaparak kullanacağımız serbest zamanın ardından tekrar minibüslerimize geçiyor ve otobüsümüze dönüyoruz. Karagöl’ü ziyaretimizin ardından SÜRMENE ’ye gidiyor ve SÜRMENE BIÇAĞI hakkında bilgi alıyor ve sonrasında öğle yemeği için mola veriyoruz. Yemek sonrası çaylarımızı ÇAY FABRİKASI’nda içiyor, çayın yapraktan pakete giden yolundaki dönüşüm hikâyesini dinliyoruz. Daha sonra ünlü ZİGANA DAĞLARI’nda yol alıyor ve ZİGANA GÜMÜŞKAYAK TATİL KÖYÜ ’ne yerleşiyoruz. Akşam yemeğimizi canlı müzik eşliğinde alıyor; yöresel eğlence ile unutulmaz bir Karadeniz gecesi yaşıyoruz. Konaklama yayla tesisimizde.

6. Gün: (Çarşamba) : Maçka, Trabzon, Akçaabat, Vakfıkebir, Tirebolu, Giresun, Ordu, Fatsa, Ünye, Çarşamba, Samsun
Sabah kahvaltısını yayla tesisinde aldıktan sonra yaylada dileyen konuklarımızla yürüyüşe çıkıyor ve doyasıya doğanın tadını çıkarıyoruz. Ardından MAÇKA üzerinden, Karadeniz gezimizin büyüleyici yapılarından birisi olan SÜMELA MANASTIRI ‘na gidiyoruz. Yaklaşık 1150 metre yükseklikte ALTINDERE MİLLİ PARKI sınırları içerisinde bulunan halk arasında Meryem Ana Manastırı olarak da bilinen bu şaheseri geziyor ve TRABZON ’a gidiyoruz. MERKEZ’de serbest zaman kullandıktan sonra öğle yemeği için AKÇAABAT’a gidiyoruz. Ünlü köftesini ve laz böreğini yerinde yedikten sonra GİRESUN üzerinden ORDU’ya ulaşıyor ve yaklaşık 515 metre yükseklikteki BOZTEPE’ye teleferikle çıkıyoruz. Şehri, Karadeniz Sahilini, çok uzaklarda görünen yaylaların muhteşem manzarasını izliyor ve kısa bir çay molası veriyoruz. Daha sonra tekrar teleferikle aşağıya iniyor ve otobüsümüze geçerek Samsun’a doğru yol alıyor ve Milli mücadelemizde; Kurtuluşumuz için meşaleyi tutuştururken vasıta olarak kullandığımız BANDIRMA VAPURU’nu görerek Samsundaki otelimize ulaşıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. Yemek sonrası dileyen konuklarımız Samsun akşamlarında yürüyüşe çıkabilir veya FAYTON TURU yapabilirler.

7. Gün: (Perşembe) : Bafra, Gerze, Sinop, Kastamonu, Safranbolu
Sabah kahvaltısını otelimizde aldıktan sonra BATI PARK Sahilleri’ne gidiyoruz. AMAZON KÖYÜ’nü ziyaret ederek AMOZAN’ları daha yakından tanıma fırsatı buluyoruz. AMİSOS TEPESİ’ni görerek dev boyuttaki AMAZON HEYKELİ ile fotoğraf çektiriyor ve yine dev ASLAN HEYKELLERİ’nin dişlerinin arasından sahili izliyoruz. Daha sonra Bafra, Gerze yolu ile ülkemizin en kuzey uç noktasındaki ilimiz SİNOP‘a ulaşıyor ve doğanın sunduğu güzellikleri keşfe devam ediyoruz. Bizlere “Hoş geldiniz!” der gibi elinde feneri ile ünlü DİYOJEN HEYKELİ önünde fotoğraf çektirdikten sonra diziye ev sahipliği yapmış ünlü TARİHİ SİNOP CEZAEVİ’ni ziyaret ediyoruz. Ardından Sinop şehir merkezi sahillerine ulaşıyor ve Sinop’un ünlü mantısını yemek için kısa bir mola veriyoruz. Yemek sonrası Sinop’un en yaygın el sanatlarından olan KOTRACILIK (Gemi maketçiliği) hakkında bilgi alıyor ve dileyen konuklarımızla SİNOP KALESİ‘ne ait burca çıkıyor, Şehri ve Güzel Karadeniz’i bir de buradan selamladıktan sonra aşağıya iniyor ve aracımıza geçiyoruz. Ardından sonraki durağımız KASTAMONU için hareket ediyoruz. Merkezde vereceğimiz kısa fotoğraf molası ile SAAT KULESİ’ni, ŞERİFE BACI ANITI ‘nı ve TARİHİ HÜKÜMET KONAĞI‘nı, KALE’yi görüntülüyor ve UNESCO Dünya Mirası Listesi’ndeki SAFRANBOLU’ya doğru yolumuza devam ediyoruz. İmren Lokumları ’nda izleyeceğimiz “Safranbolu Tanıtım Sunumu” nun ardından alışveriş için serbest zaman kullanıyor ve Safranbolu’daki otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

8. Gün: (Cuma) : Amasra, Sakarya, Bursa, İzmir
Otelimizde alacağımız sabah kahvaltısının ardından ayrılıyor ve Safranbolu’nun tarih kokan sokaklarında gezmeye başlıyoruz. Bir önceki gün gördüğümüz hareketliliğin aksine sakin ve sessiz henüz uyanmamış çarşısında keyifle ilerliyor, sunumda izlediğimiz; CİNCİ HAN’ı, HAMAM’ı, KÖPRÜLÜ MEHMET PAŞA CAMİİ, GÜNEŞ SAATİ, AKÇASI KANYONU‘nu, DEMİRCİLER ÇARŞISI’nı, ARASTASI’nı, EVLERİ’ni görüyoruz. Daha sonra HIDIRLIK TEPESİ’ne gidiyor ve bu kez de kuşbakışı izliyoruz yapılarını. Ardından Safranbolu’ya veda ediyor ve TOKATLI KANYONU’na gidiyoruz. Roketatar mermisiyle dahi kırılmayan KRİSTAL TERAS’ın üzerinden kanyonun vahşi manzarasını izledikten sonra AMASRA’ya doğru yola çıkıyoruz. Anadolu’da başka bir örneği olmayan KUŞKAYASI YOL ANITI’nı görüntülüyor, ESKİ ROMA YOLU’nun o zamanki halini gözümüzde canlandırıyor ve KİTABE’lerini gözlemliyoruz. Ardından zamanı biraz daha ilerletiyor bu kez de BAKACAK TEPESİ ’nde; Fatih‘in ilk gördüğünde “Lala! Lala! Çeşm-i Cihan bu mu ola?” (Dünyanın gözleri) dediği anı düşünüyor, o halini hayal ediyor ve bizde anlarımızı fotoğraflayarak ölümsüzleştiriyoruz. KÜÇÜK LİMAN‘da TARİHİ ROMA KÖPRÜSÜ‘nü ve TAVŞAN ADASI‘nı gördükten sonra AMASRA KALESİ‘ni, ÇEKİCİLER ÇARŞISI’nı geziyor ve BÜYÜK LİMAN‘ da Amasra’nın balık ve ünlü salatası ile kendimize ziyafet çekmek için mola veriyoruz. Amastris’in güzel şehrinden ve Karadeniz gezimizin son durağından güzel anılarla ayrılıyor ve İzmir’e doğru yola çıkıyoruz. Bolu, Sakarya, Bursa yolunu izleyip, gerekli molalardan sonra İzmir ‘e ulaşıyoruz. Bir dahaki  organizasyonda buluşmak dileğiyle ayrılıyoruz.

FİYATA DAHİL OLAN HİZMETLER

• Lüks Araçlarla Ulaşım ve Çevre Gezileri
  • 6 Gece Otel’de Yarım Pansiyon Konaklama
  • Otelde Alınan Sabah Kahvaltıları (6), Akşam Yemekleri (5)
    + Batum Turu’nun olduğu gün otelde akşam yemeği yoktur.
  • Oteller ’de ve Yaylalarda Yöresel Eğlenceler

• Son Gün Alınan Akşam Yemeği
  • Öğle Yemekleri ve Molalar
  • Batum Turu’nun Olduğu Gün Akşam Yemeği
  • Müze, Örenyeri, Millipark Girişleri+Minibüs Ücretleri+Müzekart Paketi: 150,00 TL İndirimli: 110,00 TL
  • Seyahat Sağlık Sigortası, İptal Güvence Paketi: 20,00 TL
    (65-80 Yaş Arası 40,00 TL Öder)
  • Programda Açıkca Belirtilmiş Ekstra Olarak Belirtilmiş Hizmetler
  • Ekstra Yayla Turu: 35,00 TL / Borçka Karagöl Turu: 35,00 TL
  • Yurtdışı Çıkış Fonu+Hizmet Bedeli: 15 TL + 1 TL

TUR HAREKET DETAYLARI

Tur Hareket Tarihleri:
31 Temmuz • 07, 14, 21, 28 Ağustos • 04, 11, 19 Eylül

Tura Katılım Noktaları:
  • ACENTA (18:20:00)
  • BALÇOVA AGORA AVM KARŞ. (17:40:00)
  • BORNOVA EGE KAMPÜS (19:00:00)
  • BOSTANLI İSKELE (18:05:00)
  • KONAK (18:10:00)
  • KSK YUNUSLAR (18:10:00)
  • MAVİŞEHİR (18:00:00)
  • ÖZKANLAR (18:40:00)
  • ÜÇKUYULAR (17:50:00)
  • ÜÇYOL (18:40:00)
TUR FİYATLANDIRMA SEÇENEKLERİ

Tarih Seçenekler İki Kişilik Odada
Kişi Başı
Tek Kişi Ek Yatak 1. Çocuk 2. Çocuk Taksitler
31.07.2015 4 Gece Otel, 2 Gece Yayla (Ayder, Zigana) Konaklamalı 899.00 TL 1199.00 TL 899.00 TL 0 – 6 Yaş 449.00 TL
Taksitler »
07.08.2015 4 Gece Otel, 2 Gece Yayla (Ayder, Zigana) Konaklamalı 899.00 TL 1199.00 TL 899.00 TL 0 – 6 Yaş 449.00 TL
Taksitler »
14.08.2015 4 Gece Otel, 2 Gece Yayla (Ayder, Zigana) Konaklamalı 899.00 TL 1199.00 TL 899.00 TL 0 – 6 Yaş 449.00 TL
Taksitler »
21.08.2015 4 Gece Otel, 2 Gece Yayla (Ayder, Zigana) Konaklamalı 899.00 TL 1199.00 TL 899.00 TL 0 – 6 Yaş 449.00 TL
Taksitler »
28.08.2015 4 Gece Otel, 2 Gece Yayla (Ayder, Zigana) Konaklamalı 899.00 TL 1199.00 TL 899.00 TL 0 – 6 Yaş 449.00 TL
04.09.2015 4 Gece Otel, 2 Gece Yayla (Ayder, Zigana) Konaklamalı 899.00 TL
7 – 12 Yaş 949.00 TL
3 – 12 Yaş 749.00 TL
Taksitler »
19.09.2015 4 Gece Otel, 2 Gece Yayla (Ayder, Zigana) Konaklamalı 899.00 TL 1199.00 TL 899.00 TL 0 – 6 Yaş 449.00 TL
Taksitler »

Bu fiyatlar yayınlandığı gün için geçerli olup, çocuk indirimleri ve fiyatları 2 yetişkin yanında yapılan konaklamalarda geçerlidir.