İZMİR ÇIKIŞLI Büyük İTALYA Turu ROMA (2), FLORANSA (2), VENEDİK (2), VERONA, NAPOLİ, COMO, MİLANO (1) TURU

Büyük İTALYA Turu

ROMA (2), FLORANSA (2), VENEDİK (2), VERONA, NAPOLİ, COMO, MİLANO (1)

Göller Bölgesi, Castel Gandolfo, Pompei, Pisa, Portofino, Garda Gölü, Sirmione Kasabası, Como Gölü

Roma, Floransa, Venedik, Milano şehir turları,
Şehir giriş ücretleri (checkpoint), Şehir vergileri fiyata dahil!

SunExpress Hava Yolları ile Aktarmasız Direkt Roma Gidiş, Milano Dönüş

Erken Rezervasyon’da Oda başı 400 Eur. İndirim,
Ekstra turlarda 95 Eur. Net indirim.
Sadece kısıtlı sayıda kontenjan için geçerlidir.

1.Tur: 25 Mayıs-01 Haziran 2.Tur: 10-17 Ağustos 3.Tur: 21-28 Eylül 7 Gece 8 Gün

*Diğer hareket tarihlerimizi Lütfen sorunuz.

Tur Programı

1. Gün: İzmir, Roma (Göller Bölgesi, Castel Gandolfo)
Sabah Saat: 04.00’da İzmir Adnan Menderes Havalimanı, Dış hatlar terminali Gençaystar Travel kontuarında buluşuyoruz. Gerekli bagaj ve check in işlemleri sonrasında, SunExpress Hava Yolları’na ait XQ874 sefer sayılı uçağı ile 06.05’da aktarmasız direkt olarak Roma’ya uçuyoruz. Roma’nın yerel saati ile 07.35’de iniyor ve bizi bekleyen aracımıza yerleşiyoruz. Daha sonra Roma şehir turumuzu gerçekleştiriyoruz. Turumuz esnasında göreceğimiz yerler; Vatikan San Pietro Katedrali, Collosseo (Arena), Roma Forumu, Vittoriano Zafer Anıtı, Trevi Aşk Çeşmesi ve İspanyol Merdivenleri bulunmaktadır. Turumuz sonrasında Roma’nın keyifli kareleri sonrası otelimize yerleşiyoruz. Dileyen konuklarımız ile birlikte ekstra olarak düzenlenecek olan, (ekstra tur1) Göller Bölgesi (Castel Gandolfo) Turu’na katılabilirler. Papaların yaz dönemlerinde yaşadığı, göz alıcı doğal güzelliklerin olduğu bölge geziyoruz. İtalyanların hafta sonu tatilleri için tercih ettikleri bu bölgede otobüsle yapacağımız göl manzaralı gezi sonrası, otelimize dönüyoruz. Geceleme Roma’daki otelimizde.

2. Gün: Roma, (Napoli, Pompei)
Sabah kahvaltısını otelimizde aldıktan sonra, (ekstra tur2) ekstra olarak düzenlenecek Napoli & Pompei Turuna katılıyoruz. İtalya’nın egzotik liman kentlerinden biri olan Napoli şehir turumuz sonrasında, Dünya’nın en ünlü arkeolojik alanlarından biri olan Pompei’yi geziyoruz. Pompei M.S. 79’da patlayan ve şehri yok eden Vezüv Yanardağı’nın eteklerinde uzanmakta olan bir kent olup, Arkeologların 1748 yılında uzun süren kazıları sonucu, şehir tüm canlılığıyla ortaya tekrar çıkarılmıştır. Pompei şehir turunda göreceğimiz yerler; Bazilika, Forum, fauna evi, restoranlar, hamamlar, ekmek fırınları yer almaktadır. Gezi bitiminde Roma’ya geri dönüyor ve otelimize yerleşiyoruz. (eğlence aktivitesi1) Roma Gecesi Turuna katılıyoruz, dolayısıya eğleniyoruz.

3. Gün: Roma, Floransa
Sabah kahvaltısının otelimizde aldıktan sonra, Floransa kentine hareket ediyoruz. Floransa şehir turumuzda; Duomo, Uffizi Sarayı, Michelangelo Meydanı, Çan Kulesi, Vaftizhane, Santa Croce Meydanı göreceğimiz yerler arasında. Tur bitiminde Dünyaca bilinen en önemli tarihi eserlerinden biri olarak kabul edilen eğik kulesiyle ünlü Pisa turunu gerçekleştiriyoruz. Pisa gezisi sırasında Pisa Kulesi, Katedral, Vaftizhane ile Miracoli Meydanı gezilecek yerler arasında olup, dileyen misafirlerimiz bu tarihi şehirde gönüllerince fotoğraf çektirebilirler. Bu şehirde hatıra fotoğrafınız kesinlikle olmalı. Tur bitiminde Montecatini bölgesindeki otelimize dönüyoruz. Geceleme otelimizde.

4. Gün: Floransa, (Pisa, Portofino)
Sabah kahvaltısının otelimizde aldıktan sonra, (ekstra tur3) Pisa & Portofino Turu’na çıkıyoruz. Pisa Gezisi’nde 12. Yüzyıl’da, Batı Akdeniz’deki ticaret üstünlüğünü elinde bulunduran, dünyaca bilinen en önemli tarihi eserlerinden biri olarak kabul edilen eğik kulesiyle ünlü yapıyı görüyoruz. Panoramik gezi sırasında Pisa Kulesi, katedral, vaftizhane ile Miracoli Meydanı gezilecek yer arasında olup, dileyen misafirlerimiz bu tarihi şehirde gönüllerince fotoğraf çektirebilirler. Pisa Kulesi’nde bu hatıra fotoğrafını kesinlikle çektiriyor ve Pisa’daki turumuzu tamamlıyoruz. Ardından Portofino’ya çekiyor ve daracık sokaklarında kendimizi kaybediyoruz. Kafelerinde ve hediyelik eşya dükkanlarında doyasıya vakit geçirip turumuzu tamamlıyoruz. Daha sonra Floransa, Montecatini bölgesindeki otelimize dönüyoruz. Geceleme otelimizde.

5. Gün: Floransa, Venedik
Sabah kahvaltısını otelimizde aldıktan sonra, Kanallar Şehri olarak nam yapmış Venedik’e hareket ediyoruz. Venedik şehir turumuzda, kanallar ve köprülerden geçerek San Marco Meydanı ve San Marco Kilisesi, Çan ve Saat Kulesi ile Rialto Kulesi ve Köprüsü’nü görerek Venedik şehir turumuzu tamamlıyoruz. Venedik’deki turumuz sonra dileyen konuklarımız Venedik’e özgü Gondollar ile ekstra olarak tur yapabilirler. Tur bitimi konaklama için otelimize gidiyoruz. Geceleme otelimizde.

6. Gün: Venedik, (Verona, Garda Gölü, Sirmione Kasabası)
Sabah kahvaltısını otelimizde aldıktan sonra, (ekstra tur4) Verona & Garda Gölü & Sirmione Kasabası Turu’na çıkıyoruz. Tarihteki en büyük aşk hikayesine konu olmuş Romeo ve Julietin evininde bulunduğu, Roma’daki Coloseum arenasından sonra İtalya’daki en büyük arenaya ev sahipliği yapan kuzey İtalya’nın dükler şehri Verona’ya gidiyoruz. Tarihi Arenası, Erbe Meydanı, Dükler Sarayı, Dante Meydanı, Scaligeri Kilisesi ve Juliet Evi ile Verona Turunu tamamlıyoruz. Daha sonra kuzey İtalya’daki göller bölgesinin en güzel örneklerden Garda gölü ve Sirmione köyü turumuzda göreceğimiz yerler arasında. İtalya’nın en büyük göllerinden birisi olma özelliğini taşıyan Garda Gölü turumuzu gerçekleştiriyoruz. Muhteşem doğasında kendimizi kaybediyor ve kıyılarında fotoğraf molası veriyoruz. Ardından doğasının güzelliği ile ünlü Sirmione Kasabası ile günü tamamlıyoruz. Daha sonra otelimize dönüyor ve geceliyoruz.

7. Gün: Venedik, (Como), Milano
Sabah kahvaltısını otelimizde aldıktan sonra, (ekstra tur5) Como Gölü Turu için yola çıkıyoruz. İtalya’nın kuzeyinde bulunan, İsviçre sınırında bulunan ve 3. büyük gölü olan Como Gölü’nün insanı büyüleyen manzarası eşliğinde geziyoruz. Göl kıyısında ünlü isimlerin evlerini görürken, tekne turunu gerçekleştiriyoruz.  Daha sonra Milano yakınlarındaki otelimize geçiyoruz. Geceleme otelimizde.

8. Gün: Milano, İzmir
Sabah kahvaltısının otelimizde aldıktan sonra, İtalya’nın moda başkentlerinden birisi olan Milano’nun merkezine hareket ediyoruz. Şehir turumuz esnasında İtalya’ya özgü yapıları görüyor, Duomo, La Scala meydanları ile turumuzu tamamlıyoruz. Akşam uçak saatine kadar serbest zaman alıyoruz ve Milano Malpensa Havalimanı’na transfer oluyoruz. Check in bagaj işlemlerimizi gerçekleştiriyoruz. SunExpress Hava Yolları’na ait XQ871 sefer sayılı uçağı ile saat: 18.45’de İzmir’e uçuyoruz. İtalya anılarıyla dolu bir turu tamamlıyor bir başka Gençaystar organizasyonunda tekrar sizleri seyahat ettirmeyi diliyor, vedalaşıyoruz.

Konaklama Yapılacak Oteller;

• Roma 4* Hotel Fleming, Sheraton Roma vb. 2 gece
  • Floransa, Montecatini 4* Tuscany Inn Hotel vb. 2 gece
  • Venedik, 4* Marcon Antony Palace Hotel vb. 2 Gece
  • Milano, 3* Ibis Styles Hotel vb. 1 Gece

FİYATA DAHİL OLAN HİZMETLER

• SunExpresss Hava Yolları ile Aktarmasız Direkt Roma Gidiş Milano Malpensa Dönüş Ekonomi Sınıf Uçak Bileti
  • Uçuş ve Liman Vergileri
  • Roma, Milano Havalimanı Transferleri
  • Roma, Milano, Floransa Panoromik Şehir Turları
  • Oteller’de 7 Gece Oda Kahvaltı Bazında Konaklama
  • Otellerde Alınan Sabah Kahvaltıları (7)
  • Vaporetto Ücretleri
  • Şehir Vergileri, Şehir Giriş Ücretleri (Checkpoint)
  • Profesyonel Türkçe Rehberlik Hizmetleri
  • Zorunlu Seyahat Sigortası Paketi

FİYATA DAHİL OLMAYAN HİZMETLER

• Müze, Ören yeri, Milli park Giriş Ücretleri
  • Öğle Yemekleri ve Ekstra Verilen Akşam Yemeği Molaları
  • Ekstra Geziler ve Eğlence Tur Programları
  • Schengen Vizesi ve Hizmet Bedeli: 120 Eur.
    (Yeşil Pasaport sahiplerine vize uygulaması yoktur.)
  • Seyahat İptal, Devir, Güvence Paketi: 15 Eur.
    (65 – 80 Yaş 30 Eur olarak hesaplanır.)
  • Yurtdışı Çıkış Fonu: 15 TL (Bankaya yatırılmalıdır.)

TUR HAREKET DETAYLARI

Tur Hareket Tarihleri:
21 Eylül

Tura Katılım Noktaları:
  • İZMİR HAVA ALANI (04:00:00)