Bayram Özel- GAP VE DOĞU ANADOLU TURU/ GAP VE DOĞU ANADOLU TURU

G Ö R M E D İ Ğ İ N İ Z Y E R K A L M A Y A C A K !

ANTAKYA ● GAZİANTEP ● MARDİN ● BİRECİK ● HALFETİ ● HARRAN ● ŞANLIURFA ● DİYARBAKIR ● ATATÜRK BARAJI ● MİDYAT ● VAN ● HASANKEYF ● AKDAMAR ADASI ● DOĞU BEYAZIT ● KARS ● ERZURUM ● ELAZIĞ ● HARPUT ● MALATYA ● NEMRUT DAĞI ● KAPADOKYA ● KONYA

4* VE 5* OTELLER.. EN KAPSAMLI PROGRAM.. PROFESYONEL REHBERLER EŞLİĞİNDE..

AFYON, KONYA, EREĞLİ, POZANTI yolunu izleyerek gerekli molalar vererek ANTAKYA’ya ulaşıyoruz.

1.GÜN: Antakya, Gaziantep

ANTAKYA ‘da; bu şehirde yaşanan zenginlik ve ihtişam dönemini simgeleyen; MOZAİK MÜZESİ, HABİB NECCAR DAĞI eteklerindeki ST. PIERRE KİLİSESİ turumuzu yapıp, Avrupa kenti görünümünde GAZİANTEP’e hareket ediyoruz. Burada ZEUGMA(Belkıs)‘da çıkarılan mozaiklerin sergilendiği GAZİANTEP ARKEOLOJİ MÜZESİ’ni gezip, daha sonra Fransız direnişinin izlerini görebileceğimiz, kentin tarihi dokusunu yansıtan, eski evleri ve TARİHİ KÜLTÜR ROTASI’nda yapacağımız zevkli gezimizin ardından, Çarşı merkezinde aldığımız serbest zamanın ardından, otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

2.GÜN: Halfeti, Harran, Şanlıurfa *** Geleneksel Sıra Gecesi ***

Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, Peygamberler şehri ŞANLIURFA‘ya hareket ediyoruz. Yol güzergâhımızda; Kelaynak Üretme Çiftliği’nde kısa bir fotoğraf molası veriyoruz. Daha sonra, FIRAT kenarına kurulmuş BİRECİK‘i görüyoruz. Baraj tamamlanmasından sonra bir kısmı sular altında kalan HALFETİ ‘ye ulaşıp FIRAT ‘ın kıraç vadisinde tekne turu yapıyoruz. Tarihi RUMKALE ‘yi görme şansını yakalıyoruz. Medeniyetin beşiği HARRAN ‘da HARRAN EVLERİ, RASATHANE KULESİ ve İSLAM ÜNİVERSİTESİ kalıntılarını gezip, URFA’ya hareket ediyoruz. HALİLÜRRAHMAN, AYN-I ZELİHA (BALIKLI GÖL), RIDVANİYE CAMİİ ‘ni geziyoruz. Akşam Güneydoğu ‘nun simgesi URFA SIRA GECESİ.

3.GÜN: Diyarbakır, Atatürk Barajı, Deyrülzaferan, Mardin

Sabah kahvaltısından ardından, Daha sonra DİYARBAKIR ‘a hareket ediyoruz. Yol güzergahımızda GAP Projesinin atardamarı olan ATATÜRK BARAJI ‘nı gördükten sonra, DİYARBAKIR ‘a ulaşıp, DİYARBAKIR KALESİ, ULU CAMİ, SEYH MUTAHHAR CAMİİ(Dört Ayaklı Cami), Diyarbakırlı ünlü şairimiz CAHİT SITKI TARANCI EVİ ve TARİHİ HANLAR gezimizin ardından, MARDİN ‘e hareket ediyoruz. Burada: Yüzyıllarca Süryani cemaatin bağlı olduğu DEYRÜLZAFERAN Manastırını gezip, şehir turumuzu yapıyoruz. Dar sokaklar ve abbaralar arasında; KIRKLAR KİLİSESİ, KASİMİYE MEDRESESİ, ULU CAMİ (CAMİ–İ– KEBİR) görülecek yerler. Daha sonra otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

4.GÜN: Midyat, Hasankeyf, Gevaş, Akdamar Adası, Van

Sabah kahvaltısından sonra, VAN ‘a doğru yola çıkıyoruz. MİDYAT’a hareket ediyoruz. MİDYAT’ta Gümüş ve telkari alışverişi için vereceğimiz serbest zamanın ardından, yolculuğumuza devam ediyoruz. Daha sonra; GAP projesinin tamamlanması ile sular altında kalacak olan HASANKEYF ‘e ulaşıyoruz. Buradaki zevkli gezimizin ardından BATMAN, BAYKAN, BİTLİS, TATVAN yoluyla GEVAŞ ‘a ulaşıyoruz. Buradan tekneyle AKDAMAR ADASI ‘nı geziyoruz. Daha sonra VAN ‘a ulaşıp, alış veriş için serbest zaman alıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

5.GÜN: Muradiye Şelalesi, Doğu Beyazıt, İshakpaşa Sarayı, Kars

Sabah kahvaltısının ardından otelimizden ayrılıp, DOĞUBEYAZIT‘a hareket ediyoruz. Yol güzergâhımızda etkileyici doğal güzelliğiyle MURADİYE ŞELALESİ ‘ni görüyoruz. Doğubeyazıt ‘ta Osmanlı ‘nın doğudaki en görkemli yapısı olan İSHAKPAŞA SARAYI ‘nı geziyoruz. Eskiden k açak malların satıldığı pasajlarında alış veriş şansının ardından KARS ‘a hareket ediyoruz. IĞDIR üzerinden ulaştıktan sonra, akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

6.GÜN: Ani, Erzurum

Sabah kahvaltısından sonra otelimizden ayrılıp, panaromik olarak KARS KALESİ ‘ni görüyoruz. Daha sonra; Doğu ‘daki en önemli antik şehirlerden Ermenistan sınırındaki ANİ ‘ye gidiyoruz. Terkedilmiş hayalet şehri gezdikten sonra ERZURUM ‘a hareket ediyoruz. Doğunun başkenti olarak bilinen bu şehirde; ÇİFTE MİNARELİ MEDRESE, ULU CAMİ, ÜÇ KÜMBETLER, YAKUTİYE MEDRESESİ görülecek yerler. Otelimize yerleşmeden önce OLTU TAŞI alış verişi için TAŞHAN(RÜSTEMPAŞA KERVANSARAYI) ‘na gidiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

7.GÜN: Elazığ, Harput, Malatya

Sabah kahvaltısından ardından otelimizden ayrılıp, BİNGÖL üzerinden ELAZIĞ ‘a ulaşıyoruz. 1800 ‘lü yıllarda Anadolu ‘nun en gelişmiş şehri olan HARPUT ‘a çıkıyoruz. Burada ARAP BABA TÜRBESİ, ULU CAMİ, SARAHATUN CAMİİ, KURŞUNLU CAMİİ görülecek yerler. ELAZIĞ şehir merkezindeki panaromik turun ardından, MALATYA ‘ya hareket edip ulaştıktan sonra, otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde

….….Sabaha karşı özel minibüslerimizle NEMRUT DAĞI ‘na çıkıp gün doğumunun muhteşemliğine tanık oluyor, Nemrut’ un tarihi zenginliği hakkında bilgi alarak Dünyaca ünlü heykelcikleri görüyoruz. Daha sonra otelimize geri dönüp bagajlarımızı alıyor ve ….. MALATYA – 5* ANEMON HOTEL -> www.anemonmalatya.com

8.GÜN: Kayseri, Kapadokya *** Kapadokya Türk Gecesi Eğlencesi ***

PINARBAŞI yolu ile KAYSERİ ‘ye hareket ediyoruz. Burada alış veriş için serbest zaman alıyor ve KAPADOKYA ‘ya hareket ediyoruz. Otelimize yerleştikten sonra, akşam yemeğimizi alıyoruz. İsteyen konuklarımıza KAPADOKYA GECELERİ. Konaklama otelimizde. AVANOS – 4* ALTINYAZI OTEL -> www.altinyazi.com

9.GÜN: Konya, Mevlana

Sabah kahvaltısından sonra otelimizden ayrılıp, öğle saatlerinde KONYA’ya ulaşıp MEVLANA TÜRBESİ (MÜZE VE KÜLLİYESİ ) ziyaretimizin ardından İZMİR’ e doğru yola çıkıp gerekli molaların ardından akşam saatlerinde İZMİR ‘e ulaşıp, bir dahaki GENÇAY STAR TOUR ‘da buluşmak ümit ve dileği ile vedalaşıyoruz.

TUR FİYATLANDIRMALARI NAKİT K.K. TEK SLİP 4 TAKSİT 6 TAKSİT 10 TAKSİT

TUR HAKKINDA ÖNEMLİ NOTLAR

• Turlarımızdaki, hava, yol ve olağan üstü durumlardan ötürü değişiklik yapma hakkını acente saklı tutar.
  • Çocuk indirimlerimiz 2 yetişkin ile birlikte konaklamak kaydı ile geçerlidir.
  • Tur programı GENÇAY STAR TURİZM SEYAHAT ACENTASI kayıt sözleşmesi maddeleri ile bir bütündür.

LÜTFEN FOTOĞRAF MAKİNENİZİ, YÜRÜYÜŞ İÇİN AYAKKABI, KALIN MONT, ŞEMSİYE – YAĞMURLUK VE MÜZE ÖREN YERİ İNDİRİMLERİNDEN FAYDALANMAK İÇİN KİMLİK KARTLARINIZI YANINIZDA BULUNDURUNUZ.

Bayram Özel- GAP VE DOĞU ANADOLU TURU/Bayram Özel- GAP VE DOĞU ANADOLU TURU

ŞEKER BAYRAMI -3 : 10 – 19 EYLÜL 2010 9 GÜN – 9 GECE
ŞEKER BAYRAMI SONRASI SON PROGRAM : 17 – 26 EYLÜL 2010 9 GÜN – 9 GECE

• Çocuk indirimlerimiz 2 yetişkin ile birlikte konaklamak kaydı ile geçerlidir.
  • Tur programı  ACENTA kayıt sözleşmesi maddeleri ile bir bütündür.