İZMİR ÇIKIŞLI KARADENİZ RÜYASI DOĞU KARADENİZ TURU 5 GECE 6 GÜN 749 TL

5 GECE 6 GÜN …….TL
Samsun-Ordu-Giresun-Trabzon-Rize-Of-Sürmene-Uzungöl-BATUM-21 Yayla
Ayder-Zilkale-Çamlııhemşin-Karacamağarası-2400 Mt de konaklama Farkı ile

1. GÜN: 15:00da Üçkuyular shell benzin istasyonu önü, 15:20 Konak Sabancı kültür merkezi önü, 15:40 Karşıyaka yunuslar, 16:00 Ege üniversitesi Bornova kampus kapısı (Manisa kavşağı) hareketimizle 6 günlük turumuza başlıyor, Afyon-Ankara yolu ile Samsun’a gelip Karadeniz’e ulaşıyoruz.

2. GÜN Samsun’u geçerek,Terme’de yer alan tesisimizde ördeklere ekmek atarak dere kenarında kahvaltımızı yapıp, Orduya doğru Karadenizin güzelliklerini görüp rehberimizden bilgiler alarak yolumuza devam ediyoruz. Giresunu panaromik olarak seyredip geçerken Karadenizin tek adası olan Arietas ( Giresun) adasını görüp ,Tireboluda bir çay fabrikasına misafir oluyoruz, çayın işlemesini görüp çaylarımızı yudumluyor ve arzu edenler alışveriş yaparak yolumuza devam ediyoruz,tireboluda dostumuz Karadeniz den bügünlük ayrılarak Gümüşhane yoluna saparak ışıkkenti geçıp kürtün barajında bir fotoğraf molası veriyoruz.Gümüşhane nin Torul ilçesine geçip karaca mağarasına tırmanıyoruz,oluşum sıklığı acısından dünyanın 2 .mağarası olan mağara yı hayranlıkla ve büyülenerek geziyoruz,yöreye özel pestil ve köme alışverişimizi daha sonraya bırakarak Trabzona devam ediyoruz. Zigana geçitinde bir fotoğraf molası vererek dünyada sütlaç ile ünlü hamsi köyde (neden hamsi köy dendiğini düşünün bulamazsınız rehberimiz anlatacaktır)öğle yemeğimizi ve sütlaç ımızı yıyerek Maçka ilçemize (maçkanın eskı adı macuka olup eli sopalı demektir) gelip buradan sümela manastırına yöneliyoruz. (Sümela Manastırı’nda yapılan restorasyon çalışmaları nedeniyle manastır, 22 Eylül 2015 tarihinden itibaren geçici süreyle ziyarete kapatılmıştır. Restorasyon süresi belli olmadığından, tur tarihinde manastırın kapalı olması durumunda Sümela Manastırı’nın Altındere Milli Parkı içerisinden panoramik fotoğrafı alınacaktır.) Açık olması halinde manastırı gezerek çağıl çağıl akan suların üzerinde çaylarımızı içiyor ve konaklama yapmak üzere otelimize geçıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

3. GÜN Sabah kahvaltısı sonrası Trabzonda Ayasofya camii ve müzesini , Atatürk köşkünü gezerek Trabzonun ünlü gümüşcüsü Saray gümüşe gidiyor, Trabzon bileziği ve kazaziye yapımını görüp alışveriş yaparak bıçakları ile ünlü sürmene ilçemize gidip ünlü bıçakcı Vahit ustada bıçak alışverişi yapıyor ve Rizeyi panaromik olarak gezerek gündoğdu köyünde Rize bezi yapımını görüp alışveriş yapıyoruz. Sonrasında Çayeli-Pazar –Ardeşen yolu ile fırtınaların kol gezdiği Fırtına deresine giriyor ve bir alabalık lokantasından sadece burada bulunan kırmızı benekli alabalıktan yiyip muhlama ve laz böreğini tanıyoruz. Daha sonrasında Ayder yaylasına giderek önce gelin tülü şelalesine çıkıyor ve serbest zamanda bol oksijen alarak bir yayla yürüyüşü yapıyoruz. Ayder gezimiz sonrası otobüsümüzle Çamli hemşine inerek Belediye Şelalesini, çamlı hemşinin tek caddesi olan mecburiyet caddesini görüp burada bizi bekleyen minibüslerimize binerek Zilkale’ye yola çıkıyoruz. Eşsiz manzaralara sahip Zilkale yi rehberimizden alacağımız bilgiler ile gezerek bol bol fotoğraf çekiyor zilkale gezimiz sonrası karadenizin en güzel şelalelerinden biri olan palovit şelalesine cıkıyor sonrasında TV deki Sevdaluk dizisinin çekildiği şenyuva köyüne geliyoruz. Köy kahvesinin eşsiz manzarasında çaylarımızı yudumlayıp, yürüyerek Osmanlıdan kalan bir taş köprüye gidiyor bol bol fotoğraf çektikten sonra minibüslerimizle otobüsümüze gelip konaklamak için otelimize geçiyoruz.

4. GÜN Sabah otelimizdeki kahvaltı sonrası Fındıklı Arhavi Hopa yolu ile sarp sınır kapımıza gelerek, Sarp Sınır Kapısında çıkış işlemlerimizi tamamladıktan sonra Gürcistan / Acara bölgesine geçiyoruz. Hz. İsa’nın On İki Havarisinden biri olan St. Mathias`in mezarının da bulunduğu Roma döneminden kalan ve en son Osmanlılar döneminde kullanılan Gonio (Apsaros Kalesi’ni) (Panoramik) görüyoruz. Batum şehir merkezine doğru devam ederken Bayburt’tan doğup Batum sınırlarına kadar kendine keskin çizgiler oluşturan Çoruh Nehri’ni ve üzerindeki eski Gonio Köprüsü’nü göreceğiz. kent merkezini gezmeye başlıyoruz. Burada; Tarihi Meryem Ana Katedral Kilisesi’ni, Tarihi Orta Camii, Tiyatro Binasını, Medea Heykeli’ni, Batum Limanı’nı ve yeni oluşturulan yüzüyle Avrupa Meydanı’nı göreceğiz.karadenizli bir mimar tarafından yapılan ters dönmüş bir evi gösteren restoran ın önunde fotoğraflar çekip Batum Bulvarı’nda gezinti yaptıktan sonra alışveriş için serbest zaman vereceğiz. Ardından yöresel yemekleri tadabilmek için yemek molası vereceğiz. Haçapuri’yi tatmanızı özellikle tavsiye ediyoruz. Yemeğin ardından Sarp Sınır Kapısı’ndan giriş işlemlerini yapıp, Of ilçemizden Çaykara ilçemize gelip minibüslerimize bu gecelik kullanım eşyalarımızı alarak 2300 mt’ye doğru tırmanmaya başlıyoruz. İlk olarak Sultan Murat Yaylası’nda durup köy kahvesinde çaylarımızı içip Eğrisu Yaylası’na geçiyoruz. Burada bulutların üzerinden uçarcasına bir yürüyüş yapıp konaklamak için Limonsuyu Yaylası’na geçiyoruz. Akşam yemeği sonrası yörenin ünlü atma türkücüsü Mustafa Liman (Google’da izlemenizi öneririz) bizler için kemençeci Aydın ile otelimize gelerek kemençe ile hepimize ayrı ayrı türkülerini atıp bizleri gülmekten yerlere yatıracak. Türküler ve horon ile unutulmaz bir geceyi burada yaşayarak 2300 mt de uyumanın keyfini yaşayacağız.( Kardelen Hotel )

5. GÜN Sabah otelimizdeki kahvaltı sonrası minibüslerimizle yeniden Çaykara’ya gelip otobüsümüzle Haldizen Deresi’nin genişleyerek göl haline getirdiği ve dünyada tek ahşap yangın merdivenine sahip binayı barındıran Uzungöl’e çıkarak Şerah Köyü’nü ve Uzungöl’ü fotoğraflayıp Of’a, sahile dönüyoruz.Of’da yer alan çay fabrikamızdan farklı bir çay almak isteyenler için bir çay molası verip Trabzon yolu ile akçabaata gelerek deniz kenarında ünlü Akçaabat köftecisinde öğle yemeğimizi alıyor ve Giresun yolu ile ordudaki otelimize dönüyoruz akşam yemeğinden sonra teleferik ile boztepeye cıkıyor orduyu kuş bakışı izleyıp çaylarımızı içerek otelimize dönüyoruz.

6. GÜN Sabah otelimizdeki kahvaltı sonrasında Samsuna gelerek önce atamızın 19 mayıs 1919 da Samsun’a geldiği Bandırma vapurunun birebir ölçülerde yapılmış maketini geziyor,sonrasında panaromik bir Samsun gezisi yaparak Avusturyalı heykeltıraş Henry krıphel tarafından yapılan ve dunyanın agırlık ve denge unsuru açısından 2.heykelı olan Atatürk heykelınde bir grup fotoğrafı alarak öğle yemeğmızı terme pıdecısınde yedıkten sonra Çorum ilimize geliyor, panaromik Çorum gezimiz sonrası Sungurluda yemek ve leblebi alışverişi yaparak yolumuza devam ediyoruz.Bin tanrılı kent olarak bilinen ve Hititlerin başkenti olan Hattuşanın kurulduğu topraklardan geçerek Ankara Afyon Uşak yolu ile İzmirimize dönüyor ve bir dahaki gezide buluşmak üzere bindiğimiz noktalarda ayrılıyoruz. Trabzon’un gümüşlerini, Gümüşhane’nin pestilini, kömesini, sironunu, Sürmene bıçaklarını, Rize bezlerini, özel Karadeniz çaylarını, hediyeliklerinizi ve CANIN TUR İZMİR ANILARINIZI almayı sakın unutmayın…

Tura Dahil Olan Hizmetler Tura Dahil Olmayan Hizmetler
Yemeklerdeki extrala
Otobüsle ulaşım hizmetleri
* Öğlen yemekleri
* Müze ve ören giriş yeri ücretleri
Profesyonel rehberlik * Bahşişler

Otelde yarım pansiyon 4 gece kona

Otopark ücretleri

Araç içi ikramlar

Milli park girişleri Mola yerlerindeki harcamalar

Teleferik ücreti

NOT: Müze, ören giriş yeri ücretleri ve minibüs ücretleri(otobüste toplanacaktır) 190 tl

Misafir Sayısına Göre Araç şekli Acente tarafından belirnecektir

Türkiye ile Gürcistan Devletleri arasında yapılan anlaşma gereği TC vatandaşları Batum’ a üzerinde TC kimlik numarası bulunan nüfuz cüzdanı ile geçiş yapabilmektedir. Bunun dışındaki kimlik kartları ile (ehliyet vs.) geçiş yapılamamaktadır. Ailesi ile birlikte (Anne ve Babanın Aynı Anda) seyahat etmeyecek olan 18 yaş altı misafirlerimizin BATUM’A geçişleri için NOTER den onaylı MUVAVFAKATNAME almaları gerekmektedir.

DİKKAT: TC NOLU NÜFUS HÜVİYET CÜZDANINIZI SEYAHATE ÇIKARKEN YANINIZA ALMAYI UNUTMAYINIZ. 16 TL OLAN ÇIKIŞ ÜCRETİ MİSAFİR TARAFINDAN ÖDENİR.

GÜRCİSTAN YANINIZDA İLAÇ GEÇİRMENİZE İZİN VERMEMEKTEDİR,

BEBEK OLSA DAHİ RESMİ OLMAYAN NUFUS KAĞIDINA SAHIP KİŞİLER GÜRCİSTANA ALINMAMAKTADIR

CAN’IN TUR/PUAN TUR GÜVENCESİ İLE/İZMİR /İLETİŞİM:0505 48627 38-0532 5938743

İZMİR ÇIKIŞLI İSTANBUL TURU 3 GECE 4 GÜN ……..TL 2 GECE OTELDE YARIM PANSİYON KONAKLAMALI

İZMİR ÇIKIŞLI İSTANBUL TURU
3 GECE 4 GÜN …….. TL
2 GECE OTELDE YARIM PANSİYON KONAKLAMALI

1.GÜN: Saat 21:30 Üçkuyular shell benzin istasyonu önü, 21:45 Konak Best Western Otel önü, 22:15 Karşıyaka yunuslar önü ve 23:00 Ege üniversitesi kampüs kapısı önü hareketimizle istanbul’a hareket ediyoruz. Rehberimizden alacağımız 3 günlük gezi bilgilerimizle birlikte çeşitli molalar vererek Bursa-Yalova-Kocaeliyolu ile Ağvaya varıyoruz.

2.GÜN :Rehberimiz vereceği serbest zaman içerisinde Ağvayı geziyor ve gezimiz sonrası, Şile bezi satan bir mağazaya uğrayıp oradan önce Şile fenerini görerek İstanbul’un şirin bir karadeniz kasabası olan Şileye geçiyoruz.Serbest zaman sonrası karşı yakaya Sultanahmet meydanına geçiyoruz. Burada bir İstanbul Klasiği Sultanahmet köftecisinden öğle yemeğini alıyor ve sırasıyla Sultanahmet meydanı, Dikilitaş , Eski Hipodrom, Ayasofya , Yerebatan Sarnıcı, TOPKAPI Müzesini gezip, Koç Müzesini görüp otelimize dönüyoruz. (BARIN OTEL )Alacağımız akşam yemeğimizin ardından konaklama otelimizde. Yemek sonrası arzu eden misafirlerimiz Beyoğlu adı ile bilinen istiklal caddesine çıkarak Beyoğlu nu, çiçek pasajını, nevizade sokağını gezebilir ya da arzu ettikleri yerlere gidebilirler.

3.GÜN: Sabah kahvaltımızın ardından hareketimizle otelimizden ayrılıp sabah kahvemizi içmek için teleferik ile Eyüp sırtlarında buluna Fransız şair PİERRE LOTİ’n hayran olduğu PİERRE LOTİ tepesine çıkıyoruz. Sonrasında 1453 Fetih Müzesi, gezimizi yapıp Florya’da bulunan Akvaryum a gidiyoruz. Akvaryum sonrasında Eminönü’ne gelerek bir İstanbul klasiği olan tekneden balık ekmek yiyip Tekne ile boğaz turuna çıkıyoruz. Boğaz turumuzdan Tarabya’da inerek Emirgan korusu, Sabancı müzesi(ATLIKÖŞK) gezilerimizi yapıyor Ortaköy’de serbest zaman sonrasında otelimize geri dönüyoruz. Akşam yemeği için otelimize dönüyoruz .

4.GÜN: Sabah otelimizdeki açık büfe kahvaltımız sonrası hareket ederek Anadolu Yakasına geçip önce Beylerbeyi Sarayı’na geçiyor ve saray gezimiz sonrasında aziz ,İstanbul’a tepeden bakmak üzere Çamlıca Tepesine çıkıyoruz. Çamlıca sonrasında bostancıya giderek tekne ile Büyük Ada’ya geçiyor burada serbest zaman içinde yemek yiyebilir, faytonla gezebilir, Ayayorgi ye çıkabilirsiniz. Büyük adadan Bostancıya dönerek otobüsümüzle İzmir’e doğru yola çıkıyor, Eskihisar- Yalova yolu ile Susurluğa gelip burada yemek molamızı veriyor ve bir mandıranın satış mağazasından mihalıç peyniri, lor vb. gibi ürünler alarak yola devam ediyoruz. İzmir’de bir dahaki CANIN TUR İZMİR gezimizde buluşmak üzere anılarımızı yanımıza alıp vedalaşarak bindiğimiz noktalarda ayrılıyoruz.

İZMİR ÇIKIŞLI BATI KARADENİZ TURU 3 GECE 4 GÜN ……..TL

Önemli Detaylar
Yorumlar
Fiyat Tablosu
1. GÜN Saat 20:30 da ÜÇKUYULAR shell benzin istasyonu,20:45 KONAK sabancı kültür merkezi önü,21:15 KARŞIYAKA yunuslar,21:45 BORNOVA ege üniversitesi önü (Manisa kavşağı) hareketimizle gece yolculuğu yaparak İzmit yolu ile sabah saatlerinde Abant’a ulaşıyoruz.

2.GÜN Burada göl kenarında gezme imkanı buluyor ve köylü pazarındaki alış veriş molamızın ardından Cennet gölü diye bilinen Gölcük’e çıkıyor ve burada eşsiz göl manzarasını fotoğraflama imkanı buluyor ve ardından Gerede yolunu izleyerek Safranbolu’ya ulaşıyoruz ve ilk olarak Lokum alış verişimiz için İmren lokumlarına girdikten sonra Hıdırlık Tepesi, Kaymakamlar Konağı, İzzet Paşa Camii, Güneş Saati, Hükümet Konağı ve Kanyon (Cam Teras ) gezilerimizi gerçekleştirip Buradaki otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklamamız otelimizde.

3.GÜN Sabah kahvaltısı’nın ardından Yörük köyü gezimizde Sipahi oğlu Konağı ve çamaşırhaneyi gezerek köy kahvesinde çaylarımızı yudumlayıp Kastamonu’ya hareket ediyoruz Burada sırasıyla Şerife Bacı Anıtı, Liva Paşa Konağı, Münire Medresesi el sanatları çarşısı gezilerimiz sonrası konakta geleneksel Kastamonu yemeklerini yiyoruz ve ardından Türkiye’de bir eşi daha olmayan Mahmut Bey Camii (Çivisiz Camii) görmek için 15 km uzaklıktaki köyümüze gidip bir cumalık Camii olan ve 1366 yılında günümüze kadar tarihini içinde barındıran camimizi hayranlıkla gezip Kastamonu üzerinden Ilgaz Dağına tırmanıyor ve Ilgaz’ın bol oksijeninde kendimize serbest zaman veriyoruz. Ilgaz gezimizin ardından Safranbolu’daki otelimize dönüyor ve Akşam yemeğimizin ardından Safranbolu’da gece eğlenme imkanı.

4.GÜN Kahvaltının ardından sabah otelden ayrılıyor ve Fatih Sultan Mehmet’in çeşm-i cihan dediği Amasra’ya geçiyoruz. Amasra’ya gelmeden önce tarihin en eski yol anıtı olan ve Romalılar döneminden kalma Kuş kayası yol anıtında ve Bakacak seyir terasında durup fotoğraf çekiyoruz. Amasra’ya ulaştıktan sonra sırasıyla Kale, Kilise Camii, Kemere köprüsü gezilerimizi yaparak havanın müsaitliğine göre tavşan adasının etrafını gezme imkanı buluyoruz. Öğlen yemeğimizi Çeşm-i Cihan restoran’da Karadeniz’in tadı emsalsiz balıklarıyla ve muhteşem salatası ile yiyoruz. Buradan hareketimizle ilk molamızı Bastonları ve simidiyle meşhur Devrek’te veriyoruz. Burada alış veriş için serbest zamanımızın ardından Bursa yolu ile güzel İzmir’imize ulaşıyor ve bir sonrakiCANIN TUR İZMİR turumuzda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.

İZMİR ÇIKIŞLI KAPADOKYA TURU 3 GECE 4 GÜN

KAPADOKYA TURU
3 GECE 4 GÜN

Ürgüp-Göreme-Nevşahir-Derinkuyu-Hacıbektaş-Ortahisar-Zelve-Paşabağ-Uçhisar-Konya-Mevlana
BÜYÜLÜ GÜZEL ATLAR ÜLKESİ
Ön Rezervasyon Yap
Biz Sizi Arayalım
Tur Programı
Foto Galeri
Önemli Detaylar
Yorumlar
Fiyat Tablosu
1. GÜN İZMİR – KAPADOKYA Saat 19:00 da ÜÇKUYULAR Shell Benzin İstasyonu,19:15 KONAK Sabancı Kültür Merkez önü,19:45 KARŞIYAKA Yunuslar 20:00 BORNOVA ege üniversitesi önü (Manisa kavşağı) siz değerli misafirlerimizi alarak turumuza başlıyoruz. Öncelikle rehberimizden alacağımız 3 günlük tur hakkında bilgimizin ardından çeşitli molalar vererek Güzel Atlar ülkesi Kapadokya’ya giriyoruz.

2. GÜN KAPADOKYA Antik adı Melagobia olan Derin Kuyu yer altı şehrine Damat İbrahim Paşa’nın şehri NEVŞEHİR’den geçerek ulaşıyor ve bu 9 katlı şehri rehberimizin anlatımıyla hayretler içinde geziyoruz. Yalnız güvercinlerin evlerinden oluşan Güvercinlik vadisini güvercinlerle ilgili bilgi alarak fotoğraf çekip geziyoruz. Yörenin 3 kalesinden ( Başhisar – Ortahisar – Uçhisar ) en görkemlisi olan Uçhisar Kalesine tırmanıyor, yöreyi kuşbakışı seyrediyoruz. Antik adı Corama olan göremeyi PANORAMA’dan kuşbakışı izleyip fotoğraflıyoruz. Öğlen yemeğimizi açık büfe hizmet veren bir restorana gidip self service dilediğimizce yemek yiyor ve sonrası 3 güzeller adı ile bilinen Anne-Baba-Kız Çocuğu Peri Bacalarına gidiyor, rehberimizden öyküsünü dinleyerek fotoğraflar çekiyoruz. Antik adı URKUP (taşlık-kayalık yer) olan ÜRGÜP’e gidiyor, Kapadokya’nın meşhur şarap mahzenlerini gezerek tadabiliyor ve şarap alabiliyoruz. Daha sonra körde bulur avanosun yolunu çanak çömlek kırığından bellidir sözüyle meşhur Avanos ilçemize geçiyor ve çanak çömlek yapımını izliyor içimizden seçilen birine çömlek yaptırmayı deniyor ve ona bir hediye veriyoruz. Havanın ve güneşin durumuna göre Kızılvadi’ye geçiyor, gün batımı sonrası otelimize geçiyoruz. Akşam yemeği sonrası arzu edilirse dışarı çıkılabilir. (Göreme gezisi,ışıklandırılmış Peri Bacaları ve Antik Nargile Kahvesi v.b.)

3. GÜN KAPADOKYA – KONYA – İZMİR Sabah otelde serbest kahvaltı sonrası Cevizler vadisine gidiyoruz. Peri Bacasına kurulmuş Jandarma Karakolunda fotoğraf çekip 4 katlı bir Peri Bacasının içinde çayımızı içiyoruz.Aziz Simeon vadisi olarakta bilinen Paşabağına gidip, Peri Bacalarının oluşumunu rehberimizden dinliyor, Genç-Yaşlı-Ölü Peri Bacalarını görüyor, Dünyanın en güzel Peri Bacalarını fotoğraflıyor ve vadide eğlenerek geziyoruz. Çavuşin köyünü geçerken rehberimiz bilgi veriyor Zelve ve Devrent develer vadisine giderek hayal gücümüzü peri bacaları ile birleştiriyoruz. Daha sonra sırası ile aşk vadisi, avcılar vadisi gibi vadileride görerek Kapadokya taşının (onnyx) sanata dönüşmesini izlemek üzere bir kuyum mağazasına gidiyor ve Öğle yemeğimize geçiyoruz. Öğle yemeğimizi tarihi bir kervansaray mimarisinde yapılmış Hanedan restaurantta Kremalı sebze çrbası, paçanga böreği testi kebabı, pilav, garnitür ve dondurmalı meyve salatası ile alıyoruz. Öğlen yemeği sonrası Göreme Açık Hava Müzesinde Kızlar ve Erkekler Manastırı, Aziz Basil Kilisesi,Aziz Barbara Kilisesi,Elmalı Kilise,Yılanlı Kilise,Karanlık Kilise,Çarıklı Kilise ve Tokalı Kiliselerini geziyor ve Hacı Bektaş ilçemize geçiyoruz.Hacı Bektaşi Veli’nin kabrinin olduğu Hacı Bektaş Külliyesinde Nadar avlusu,Dergah avlusu ve Huzur-u Pir’i Balım Sultan Türbesini geziyor,Dergah ve Alevilik hakkında rehberimizden bilgi alıyoruz.Daha sonra Hacı Bektaşi Veli’nin 40 gün içinde kaldığı kaya olan Delikli Taş’a gidiyor ve bir Alevi inancını gerçekleştirmeye çalışıyoruz. Dönüş yolunda Kızılırmak üzerinde bir köprüyü geçip Akşam yemeği için otelimize dönüyor ve yemek sonrası Kapadokya eğlencesi Türk Gecesine (Kuzu) gidiyoruz.(ekstra)

4. GÜN KAPADOKYA – KONYA – İZMİR Sabah otelde serbest kahvaltı sonrası yola çıkıyor ve bir krater gölü olan Nar Gölünde ilk molamızı veriyoruz. Ihlara vadisinde hep beraber yürüyerek harika fotoğraflar çekiyor, Ağaçaltı ve Yılanlı Kiliseyi geziyoruz. Ihlara gezisi sonrası Selime köyünde Melendiz çayı’nın yanında köy yoğurdu, köy pekmezi, köy turşusu gibi köy ürünleriyle donatılmış soframızda mangal partisi yapıyor (ekstra) ve Konya Mevlana’ya geçiyoruz, burada Mevlana türbesi ve külliyesi Alaattin tepesi, Şems – i Tebrizi Türbesi gezilerimizi gerçekleştirip Konya’da serbest alış – veriş zamanı veriyoruz, Bu süre içinde rehberimizin tesviye edeceği bir gevrek fırınından gevrek almayı, Konya’ya özel lezzetlerden (etli ekmek, Mevlana, Tandır, tirit, bıçak arası v.b.) tatmayı unutmayın. Sonrasında ise dönüş yoluna giriyoruz. Animasyon ve ikramlar eşliğindeki yolculuk sonunda güzel İzmir’imize varıyor ve siz saygın gezi dostlarımızla bir sonraki CANIN TUR İZMİR turumuzda buluşmak üzere anılarımızı yanımıza alıp vedalaşıyoruz.

31 Ağustos 2017 2 Kişilik Odada Kişi Başı İlave Yatak Fiyatı Tek Kişilik Oda Fiyatı İndirimler
Altınöz Otel 4* 399 TL 399 TL 510 TL

İZMİR ÇIKIŞLI BEYPAZARI- ESKİŞEHİR TURU 3 GECE 4 GÜN

İZMİR ÇIKIŞLI KURBAN BAYRAMI BEYPAZARI- ESKİŞEHİR TURU

2 Gece Otel Konaklamalı

1.GÜN : 31 Ağustos 2017 tarihinde Saat 22:30 da ÜÇKUYULAR shell benzin istasyonu,22:45 KONAK sabancı kültür merkezi önü,23:15 KARŞIYAKA yunuslar,23:45 BORNOVA ege üniversitesi önü (Manisa kavşağı) siz değerli misafrlerimizi alarak sabah Uşak Afyon yolu üzerinden gerekli molalar vererek Beypazarına varmış oluyoruz.

2.GÜN : Bu şirin ilçemizi rehberimiz eşliğinde keşfe çıkıyoruz. İlk Hıdırlık tepesine çıkıyoruz. Beypazarı’nın muhteşem manzarasını Hıdırlık tepesinden izliyor ve çaylarımızın eşliğinde rehberimizden Beypazarı’nın tarihi, genel kültür bilgileri ve Buradan geçen Orta Anadolu Fay hattının kırılmış halini ilgi ve tedirginlikle izliyoruz. Buradan hareketimizle Beypazarı müzesi, Kurşunlu Camii, Ahşap evleri, tarihi sokakları gezmek için çarşıya iniyoruz. Bu arada “Telkari” denen gümüş sanatının en güzel örneklerini gümüş sarayında görerek bize ikram edilen Beypazarı maden suyunu yada çaylarımızı yudumluyoruz. Beypazarı denince ilk akla gelenlerden biri olan Beypazarı kurusu (un – süt – tereyağı – tarçın ile yapılır) almak için fırına gidip serbest zamanımızda alış veriş imkanı buluyoruz. Frigler döneminden kalan kaya mezarlarıyla ünlü ve Beypazarı’nın piknik yeri olan İnözü vadisini gezip Akşam Yemeği için Beypazarının özel kendine has yemeklerini bir bağ evinde alıyoruz.restoranımızdaki özel gecede Beypazarı eğlencesinin doruklarına çıkıyor ve unutulmaz anılarla geceleme için otelimize dönüyoruz.

3.GÜN : Sabah otelimizde alacağımız kahvaltımızın ardından Eskişehir’e doğru yola çıkıyoruz. Artık Eskişehir’in değişimine tanıklık etmeye başlayacağız. Odun pazarı ve burada alacağımız çay molamızın ve Eskişehir’e özgü çiğ böreğini tatma imkanı bulduktan sonra Eskişehir’i keşfetmeyi sürdürüyoruz. Kentpark adı verilen tamamen suni olarak yapılmış bir bölgeyi gezip suni plaja şahit oluyor ve Daha sonra odun pazarı evlerini gezip cam müzesi,,kurşunlu külliyesi,halk sanatları çarşısı ve lüle taşı müzesini, Bal Mumu heykeller müzesini , Devrim arabasını gördükten sonra otelimize geçiyoruz.

4.GÜN : Sabah otelde alacağımız açıkbüfe kahvaltının ardından Sazova Parkını ve Parkın içindeki arzu edilirse serbest zaman içerisinde Akvaryumu , masal ,şatosunu v.b gezdikten sonra İzmir’imize doğru yola çıkıyoruz ve çeşitli molalar vererek İzmir’e dönüyoruz. Bir başka CANIN TUR İZMİR gezisinde de buluşmak üzere anılarımızı yanımıza alıp vedalaşarak bindiğimiz noktalarda ayrılıyoruz

Beypazarı 3* Selam Otel Eskişehir 4* Modernity Otel 415 TL 415 TL 520

İZMİR ÇIKIŞLI MAŞUKİYE BURSA TURU

İZMİR ÇIKIŞLI BURSA TURU
1.GÜN : 00:00 ‘ da üçkuyular ( SHELL ) 00:20 Konak ( Best western Otel Önü ) 00:45 Karşıyaka ( Yunuslar ) 01:00 Ege Üniverstesi ( Kampüs Kapısı Önü ) hareketle Susurluk’ta bir mola vererek Bursa İzmit yolu ile sabah saatlerinde Sapanca Gölü kenarında oluyor, burada kahvaltımızı alarak göl kenarı yürüyüşümüzü yapıyor ve serbest zaman sonrası Kartepe’ye çıkıp Kartepeyi görerek öğle yemeğimiz için Maşukiye ye gidiyoruz. Burada alabalık ve yöreye ait yemekler yiyip güzel bir piknik yaptıktan sonra konaklamak için adapazarında ki otelimize geçiyoruz. Otelimize yerleştikten sonra akşam yemeğimiz için Adapazarı ile özgünleşmiş meşhur bir ıslama köfteciye gidip (tur fiyatına dahil) meşhur ıslama köfteden yiyoruz. Sonrasında adapazarında arzu edenler şehir gezisi yapabilirler.

2.GÜN : Sabah otelimizde alacağımız kahvaltı sonrası Pamukova yolu ile İznik gölüne ulaşıyor İzniği gezip göl kenarında çayımızı içerek Bursa ya geliyor, Bursa’da şehir içi gezimiz de Orhangazi ve Osmangazi türbesi Ulu Cami Dua Çınarı gezilerimizi yapıp ilginç bir sarkıt ve dikit mağarası olan balibey mağarasını gezerek kestane şekeri almak için imalatçı bir firmaya gidiyoruz. Öğle yemeğimiz için Bursaya has İskender Kebaptan yiyerek yemek sonrası arzu eden misafirlerimiz teleferik ile Uludağ’a çıkabiliyorlar. Akşam yemeği ve koanklama otelimizde.

3.GÜN :Sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrasında Bursa’nın cennet köşesi diye bilinen Gölyazı köyüne giderek göl balıklarından oluşan bir balık menü yemek üzere restoranımıza gidiyor(ekstra) ve yemeğimizi yedikten sonra gölde sandal ile geziyoruz(ekstra). Serbest zaman içerisinde gölyazı’nın meşhur çınarında fotoğraf çekiyor, meşhur kağıt helvasından yiyip göl kenarında geziyoruz. Gezimiz bittiğinde İzmir’e doğru yola çıkıp Susurluktan bir mandıranın satış mağazasında durarak yörenin meşhur süt ürünlerinden alıyor, çay ve tost yiyebileceğimiz Susurluk ayranı içebileceğimiz mola sonrasında güzel İzmir’imize varıyoruz.

Fiyata Dahil Olan Hizmetler Fiyata Dahil Olmayan Hizmetler

İZMİR ÇIKIŞLI RODOS TURU

RODOS
2 Gece -3 Gün / Kurban bayramında

1.GÜN ( 2. Günü): Sabah Saat 08:00 da Marmaris portta buluşma ve 09:00 da feribot ile Rodos adasına geçiyoruz. Rodos’a varışımızın ardından otele transferimiz gerçekleşiyor . Check-in işlemlerinden sonra şehir turumuza çıkıyoruz. Yeni Çarşı (Mandriaki), Metropolithane, İtalyan mimarisinin en güzel örneklerinden biri olan Adliye Biinası, Deniz Kuvvetleri Binası, Postahane, Valilik, Devlet Tiyatrosu ve Murat Reis Camii gibi yapıları yakından görüyoruz. St. John Şövalyeleri, Osmanlı ve İtalyanların ortak birikimini yansıtan kale içinde Şövalyeler Caddesi, Müslüman Kütüphanesi, heykel ve mozaikleriyle ünlü Grand Master (Büyük Usta) Sarayı ve bir zamanlar şövalyelerin hastanesi olan Arkeoloji Müzesi, Süleyman Camii, Saat Kulesi, Türk Okulu, İbrahim Paşa Camii gibi yapıları yakından tanıdıktan sonra öğle yemeğimizi kaleiçinde alıyor ve dinleniyoruz. Öğleden sonra otelimize yerleşiyoruz.

2. GÜN : Sabah kahvaltısının ardından arzu eden misafirlerimizle ekstra tur olan Symi adasına hareket ediyoruz. Günün en güzel saatinde ulaştığımız gemiciliğin ve süngerciliğin merkezi sayılan Yunanistan’ın en keyifli adasında kent turumuzu yapıyoruz. Öğle saatlerinde Symi’nin ünlü karideslerinin tadına bakıyoruz. Öğle yemeğinin ardından Symi’nin ve Yunanistan’ın en ilginç yapılarından biri olan Panormitis Manastırı’nı ziyaret etmek için feribotumuzda yerlerimizi alıyoruz. Keyifli bir deniz yolculuğu sonrasında ulaştığımız Panormitis Sahili’nde 15.yy.dan beri ayakta duran Panormitis Manastırı’nı, Ana Kilisesi’ni ve görkemli müzelerini yakından tanıyoruz. Gün sonunda Symi’den ayrılarak Rodos’ a dönüyor ve otelimizde dinleniyoruz. Akşam saatlerinde arzu eden konuklarımızla Rodos’un güzel bir Yunan tavernasında limitsiz içkili akşam yemeğimizi Yunan müziği eşliğinde alıyoruz.
3. GÜN : Kahvaltının ardından Rodos ada turumuza başlıyoruz. Ada turuna katılmak istemeyen misafirlerimiz için serbest zaman . Öğle saatlerinde Rodos’un yemyeşil doğasında yolculuğumuzu sürdürüyor ve Aya Nektarios Manastırı’na ulaşıyoruz. Burada tarihi manastırı ve asırlık çınarını ziyaret ettikten sonra dünyanın yedi harikasından biri sayılan Rodos Apollon Heykeli’nin sanatkarı kabul edilen Kharis’in doğum yeri olan Lindos’a gitmek için adanın güneyine doğru gezimize başlıyoruz. İlk olarak yolumuz üzerinde bulunan Kolympia’da Rodos’a ait bal, reçel, ouzo, şarap ve hediyelik eşyaların hepsinin ekonomik fiyatlarla satıldığı bir alışveriş merkezine uğruyor ve Rodos ürünlerinden alma şansı yakalıyoruz. Öğle saatlerinde çivit mavisi boyalı ve beyaz badanalı evleri ile görsel bir şölen sunan Lindos’a ulaşıyoruz. Tarihi akropolu, eski kiliseleri ve daracık sokakları ile ünlü Lindos’ta hem öğle yemeğimizi alıyor hem de doyasıya geziyoruz. Gün sonunda Rodos’un önemli tatil beldelerinden biri olan Faliraki ve Kalithea Sahili’ni izleyerek 16:00’da Rodos Limanı’na varıyor, 17:15’te Marmarise hareket ediyoruz.

ALEXIA-4* htl… vb. / ODA KAHVALTI
İKİ KİŞİLİK ODADA KİŞİ BAŞI TEK KİŞİLİK ODA
FARKI İKİ KİŞİLİK ODADA 3.KİŞİ
279 EURO 120 EURO 220 EURO

ÜCRETE DAHİL OLANLAR
*Marmaris- Rodos – Marmaris Catamaran ile ulaşım

• Rodos ta Liman – Otel – Liman Transferler * 2 Gece /3 Gün Otel Konaklaması
  • Sabah Kahvaltıları * Tam gün sürecek ada turu* *Rehberlik Hizmetleri * Liman Vergileri *Seyahat sağlık sigortası

ÜCRETE DAHİL OLMAYANLAR

• Symi turu 30€
  • Yunanistan Vizesi 120€
    • Yurt dışı çıkış fonu ( 15 TL )
  • Ekstra yemekler

İZMİR ÇIKIŞLI MİDİLLİ ADASI TURU 1 Gece-2 Gün

MİDİLLİ ADASI
1 Gece-2 Gün

1.GÜN: Sabah Saat 08:00 da Ayvalık Gümrük’te buluşup, gümrük işlemlerinin ardından Turyol gemileri ile Midilli’ye hareket ediyoruz. Ayvalık takım adaları, koyları ve deniz fenerlerinin eşliğinde Midilli Adasına doğru ilerliyoruz. Yaklaşık 1 saat 15 dakika süren bu keyifli deniz yolculuğundan sonra Midilli Limanına varıyoruz.

Gümrük işlemlerinin ardından rehberimiz eşliğinde Midilli şehir merkezinde bulunan, Hagios Therapondas Kilisesi, Ermou Caddesi, Hagia Athanasious Metropolitlik Kilisesi, Yeni Cami, Türk Hamamı ve Tarihi Roma Agorası gibi tarihi eserleri ziyaret ediyoruz. Burada verilen serbest zamanda; adaya özgü çeşitli peynir, sakız, Uzo gibi ürünlerin tadına bakabilir, dilerseniz alışveriş yapabilirsiniz.

Midilli şehir merkezi gezimizin ardından, Gera Körfezi manzarasını izleyerek Midilli`nin en şirin sahil kasabası Perama da keyifli bir öğle yemeği molası veriyoruz. Yemeğin ardından zeytinyağı ile ünlü Pappados Köyü ve Barbaros Hayrettin Paşa`nın doğduğu köy olan Paleokipos Köyü`nü yakından görüyoruz. Paleokipos Köyü’nün ardından, adanın geleneksel köylerinden Ayasos Dağ Köyü için harekete geçiyoruz.

Tahta oyma mobilyalarını seramik ve dantel işlerini sergileyen şirin çarşısını gezip ünlü adak yeri olan Meryem Ana Kilisesini ziyaret ediyoruz. Çarsı meydanında vereceğimiz kahve molasının ardından Otelimize doğru harekete geçiyoruz. Akşam yemeğinde geleneksel ada yemeklerinin tadına bakıp Bouzouki eşliğinde Yunan müziğine doyarak unutamayacağımız bir Yunan gecesi geçiriyoruz.

2. GÜN : Gün Sabah kahvaltının ardından otelimizden ayrılıyor ve Termi şehri üzerinden kuzeye hareket ediyoruz. Osmanlı dönemi ve sonrasının en lüks oteli Sarlıca Palas’ta fotoğraf molasının ardından, dünyanın tek insan kanından yapılma ikonasının olduğuna inanılan Taksiarhis Kilisesinin bulunduğu, seramikleri ve ballı yoğurdu ile ünlü Mantamados ‘a varıyoruz. Kilise ziyaretimizi yapıp Kilise avlusunda ballı yoğurt ve lokma molamızı verdikten sonra ünlü yazar Stratis Myrivilis ‘in köyü Skamniya ‘ dan geçerek adanın kuzey ucu olan Molivos ‘ a ulaşıyoruz.

Unesco ödüllü bu şirin yerleşim yerinin Arnavut kaldırımlı özgün sokaklarında rehberimiz eşliğinde yürüyüşün ardından serbest zaman veriyoruz. Arzuya göre, özgün elişleri sergileyen küçük dükkanlarından alışveriş yapabilir, teraslı özel cafe restoranlarında Uzo eşliğinde Yunan mutfağının lezzetlerini tadabilirsiniz.

Molivos gezimizi de tamamladıktan sonra dönüş yolun da Petra ve tam tepesindeki manastır bizi karşılıyor. Halen bu manastırın içinde ayinler yapılmakta, çanlar çalınmaktadır. Adanın orta bölgesi Kalloni, ilk Osmanlı yerleşim yeri Arisvi ve Kuş cenneti Tuzla bölgesini de geçerek akşam saatlerinde Midilli Limanına varıyoruz. Bu güzel günün ardından gümrük işlemlerini de bitirdikten sonra 18:00’ da Ayvalık’a doğru harekete geçiyoruz.

TUR ÜCRETİ
135 £

BODRUM&BODRUM

izmir çıkışlı Pamporovo Turu/5 Gece 6 Gün/

Pamporovo Turu

İzmir Hareket

TUR PROGRAMI
5 Gece 6 Gün

1.Gün  İstanbul, Pamporovo
Ataturk Havalimani Dishatlar THY kontuari onu bulusma ardindan THY  tarifeli Sofya ucagi ile Sofya’ya hareket ediyoruz.Varışımız sonrası Havalimaninda bizi bekliyen aracimizla birlikte Pamporovo’ya doğru hareket ediyoruz. kolay, orta ve zor derecelerinde yaklaşık olarak 45 km uzunluğa sahip,

Rodop dağlarının zirvesini oluşturan Snejanka tepesinden başlıyan  kolay , orta ve zor dereceli pistler sizleri bekliyor. Bütün gün bu pistlerde kayak yapmanın zevkini yaşayacaksınız. Geceleme otelinizde.

2.Gün Pamporovo
Sabah, kahvaltısının ardından bütün gün bu pistlerde kayak yapmanın zevkini yaşayacaksınız. Arzu eden misafirlerimiz kayak yapmanın dışında Pamporovo Kasabası’nın tarihi ve doğal güzelliklerinden faydalanabilirler. Geceleme otelde.

3.Gün Pamporovo

4.Gün Pamporovo

5.Gün Pamporovo
6.Gün Pamporovo, İstanbul

Sabah kahvaltısı sonrası  odaların boşaltılması ardından transfer saatine kadar serbest zaman. Transfer saatinde otel önünde bekleyen otobüsümüz ile Sofya`ya hareket.THY  tarifeli ucagi ile İstanbul’a hareket.İstanbul’varış ve turumuzun sonu.

5 GECE 6 GÜN Hergün Hareket 2-3 Kişilik Oda

PP

Tek Kisilik Oda                         Cocuk 2-11(2 Yetişkin Yanında)
3* OTELLER – BB
Hotel Pamporovo 5* v.b
        625 EUR     709 EUR                     560 EUR

Ücrete Dâhil Olanlar
* Türk Hava Yolları ile İzmir –  İstanbul – Sofya , Sofya – İstanbul – İzmir Ekonomi Sınıf Uçuş

• Sofya Havalimanı – Pamporovo – Sofya Havalimanı Transferi
  • Tercih edilen tesis’de konaklama
  • Şehir Vergileri
  • Otel Spa Hizmeti ( Havuz , Suana , Buhar Banyosu…)
  • Kayak ekipmanları kiralama ve eğitim desteği

Ücrete Dâhil Olmayanlar

• 15 TL yurt dışı çıkış fonu
  • Vize ücreti ve hizmet bedeli

*  Skipass ücretleri, kayak kiralama ücretleri