KAPADOKYA

5*DINLER HOTEL, ÜRGÜP

2 GECE -3 GÜN (2 Gece Konaklamalı)

Ihlara Vadisi – Ürgüp – Göreme – Avanos – Hacıbektaş – Uçhisar – Derinkuyu

Narlıkuyu – Sultanhan Kervansarayı – Konya – Mevlana

1.Gece:  *** Yolculuk *** (Kurban Bayramı 2.Gün)

Saat:18.45’de GİRNE BULVARI (Acenta Önü), 19.00’da MAVİŞEHİR (Ege Park AVM Önü), 19.10’da BOSTANLI (İskele Önü Durakları), 19.15’de KARŞIYAKA (Anıt Önü), 19.30’da LOZAN (Atatürk Lisesi Önü), 19.45’de ÜÇYOL (Şehirlerarası Otobüs Ofisleri Önü), 20.00’de BORNOVA (Ege Üniversitesi Kampüs Önü)’den siz değerli konuklarımızı alıp, dünyaca ünlü peribacalarının bulunduğu, tabiat harikası KAPADOKYA’ya hareket ediyoruz. Uşak, Afyon, Konya üzerinden sabah saatlerinde Aksaray’a ulaşıyoruz.

1.Gün:

Aksaray’da tesiste alacağımız (extra) sabah kahvaltısından sonra, İç Anadolu’nun en yüksek dağlarından biri olan Hasan Dağı’nın eteklerindeki içerisinde 105 tane kilise barındıran IHLARA VADİSİ yürüyüşümüzü gerçekleştiriyoruz. Doğa’ya ve tarihe dair bir çok manzara arasında geçireceğimiz saatler sonrasında, bölge tarihi ve o devirdeki sosyal yapıyı, yaşam tarzını gösteren yöredeki yer altı şehirlerinin en büyüğü DERİNKUYU Yeraltı şehrini geziyoruz. Daha sonra, UÇHİSAR’a gelerek, UÇHİSAR KALESİ’nde Kızılırmak’a doğru devam eden vadileri, Peri Bacalarını kuşbakışı seyrediyoruz. Ardından ÜRGÜP’e gidiyoruz. Bir dönem dizisiyle bölgeyi popülerleştiren ASMALI KONAK’ı, Yer Gök aşk dizisinin çekildiği evi görüyoruz. TURASAN ŞARAP FABRİKASI’nı geziyor, Şarap yapımı ve tarihi hakkında bilgi aldıktan sonra, tadım yapıp alışveriş yapıyoruz. Ardından otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

2.Gün:

Sabah kahvaltısından sonra, HACIBEKTAŞ ilçesine gidiyoruz. HACI BEKTAŞ-I VELİ türbesi, külliyesi ve BALIM SULTAN türbesi, NADAR AVLUSU, ASLANLI ÇEŞME ziyaretlerimizin ardından, dönüş yolcuğuna geçiyoruz. AVANOS‘ta ÇANAK ÇÖMLEK ATÖLYESİ’nde çömlekçilik hakkında bilgi alma ve alışveriş yapma fırsatı bulup, Daha sonra Kapadokya‘nın en güzel yerlerinden GÖREME AÇIK HAVA MÜZESİNİ geziyoruz. Kaya içine oyulmuş manastırlar, kiliseler, şapeller, yemekhaneler, mutfaklar ve yaşam alanlarından oluşan bu açık hava müzesini gezdikten sonra, ZELVE’nin mahalleri olan PAŞABAĞ VADİSİ, DEVRENT VADİSİ‘nin eşsiz tarihi güzelliklerine tanık oluyoruz. Akşamüzeri saatlerde otelimize dönüyoruz. Akşam yemeğimizi aldıktan sonra dileyen konuklarımız ile birlikte müziği ve geleneksel menüleri ile klasikleşmiş KAPADOKYA TÜRK GECESİ (ekstra) Eğlencesi’ne gidiyoruz. Geceleme otelimizde.

3.Gün:

Sabah kahvaltısının ardından otelimizden ayrılıyoruz. Jeotermal bir bölgede bulunan Narlıkuyu (Acıgöl) Krater Gölü’ne gidiyoruz. Burada vereceğimiz fotoğraf molasının ardından, tarihi ipek yolu üzerindeki Selçuklu mimarisi hanlarından en büyüğü olan SULTANHANI kervansarayını ziyaret ediyoruz. Daha sonra, Mevleviler şehri KONYA’ya ulaşıyoruz. Konya’da MEVLANA MÜZESİ ve KÜLLİYESİ ziyaretimizin ardından İzmir’e doğru hareket ediyoruz. Yoldaki gerekli molaların ardından, İZMİR’e ulaşıp bir daha ki acenta  organizasyonun ’da buluşmak ümidi ile ayrılıyoruz.

Dahil Olan Hizmetler

• Lüks Araçlarla Ulaşım ve Çevre Gezileri
  • 5* Otel’de Y.P. Konaklama
  • Otelde Alınan Sabah Kahvaltıları (2) ve Akşam Yemekleri (2)
  • Seyahat Sigortası Hizmet Paketi

199 TL

212 TL

224 TL

KREDİ KARTI FİYATLARI ÜZERİNDEN TAKSİTLENDİRMELERİ ACENTAMIZDAN ÖĞRENEBİLİRSİNİZ.