DELUXE BODRUM TURU

DENİZE SIFIR KONUM, DELUXE HOTEL

ULTRA HER ŞEY DÂHİL  0-12 YAŞ ÜCRETSİZ

KAPALI HAVUZ-HAMAM-SAUNA-FITNESS-BUHAR BANYOSU-MACERA DUŞU

1.Gün:

Sabah Saat: 07.00’de GİRNE BULVARI (Acenta Önü), 07.15’de MAVİŞEHİR (Ege Park AVM Önü), 07.20’da BOSTANLI (İskele Önü Durakları), 07.25’de YUNUSLAR (Karşıyaka Yunuslar Önü), 07.30’da KARŞIYAKA (Anıt Önü), 07.45’de LOZAN (Atatürk Lisesi Önü), 08.00’da ÜÇYOL (Şehirlerarası Otobüs Ofisleri Önü)’den siz değerli konuklarımızı aldıktan sonra turumuza başlıyoruz. Yol üzerinde ekstra olarak dinlenme tesislerinde sabah kahvaltısı molası veriyoruz. Ardından yolumuza devam ediyoruz. Öğle yemeği saatlerinde AKYARLAR – TURGUTREİS mevkiindeki deluxe otelimize yerleşiyoruz. Öğle yemeğimizi otelimizde aldıktan sonra, tüm misafirlerimiz için serbest zaman. Otelin plajından, açık-kapalı havuzundan, hamamından ve ücretsiz aktivitelerinden faydalanarak günün ve günlük temponun yorgunluğunu atıyoruz. Mavinin, Halikarnas’ın tadını çıkararak bayramımızı kutluyoruz.  Konaklama otelimizde.

2.Gün:

Sabah kahvaltımızı otelimizde alıp, tüm gün serbest zaman veriyoruz. Deluxe kalitedeki otelimiz 5*KEFALUKA HOTEL’de plajından, açık-kapalı havuzundan, hamamından ve ücretsiz aktivitelerinden faydalanıyoruz. Tüm gün otel ve tatil keyfi. Geceleme otelimizde.

3.Gün:

Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, öğle saatlerine kadar aktivitelerden faydalanıyoruz. Öğle yemeğimizi otelimizde aldıktan sonra TURGUTREİS’e hareket ediyoruz, rehberimiz eşliğinde gezdikten sonra GÜMÜŞLÜK koyuna uğruyoruz. Deniz kenarında kahvelerimizi yudumladıktan sonra BİTEZ’e gidiyoruz. BİTEZ’in mavi’nin her tonunu seyredebileceğimiz kıyısında kısa bir yürüyüş molasından sonra otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

4.Gün:

Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, BODRUM merkeze hareket ediyoruz. Öncelikli olarak; BODRUM ANTİK TİYATRO’yu geziyoruz. Daha sonra; Tarihi BODRUM KALESİ’ni, SUALTI MÜZESİ’ne uğrayarak turumuzu tamamlıyoruz. Ardından yola çıkıyoruz ve yolumuz üstündeki BAFA GÖLÜ’ne ulaşıyoruz. Öğle yemeği molamızı BAFA GÖLÜ’nde keyifli bir şekilde aldıktan sonra, fotoğraf molası veriyoruz. Daha sonra SÖKE, ORTAKLAR güzergâhına müteakiben akşam saatlerinde İZMİR’e varıyoruz. Bir başka ACENTA organizasyonunda görüşmek üzere turumuzu noktalıyoruz.

Dahil Olan Hizmetler

• Lüks Araçlarla Ulaşım ve Çevre Gezileri
  • 3 Gece Otel’de ULTRA HER ŞEY DÂHİL Konaklama
  • Otelde Alınan Sabah (3) Öğle (3) ve Akşam Yemekleri (3)
  • Konsepte Dâhil Olan Limitsiz İçecek ve İçkiler
  • Açık-Kapalı Havuz, Hamam, Sauna, Fitness Kullanımı
  • Konsepte Dahil Ücretsiz Tüm Aktiviteler
  • Seyahat Sigortası Hizmet Paketi
  • Profesyonel Rehberlik Hizmeti
  • İkramlar
  • *** ULTRA HER ŞEY DÂHİL KONSEPT’İ otel yetkilileri check-in esnasında dağıtmaktadır.
  • Acentamız otelin belirlediği konsepte dâhil olmaktadır.

Dahil Olmayan Hizmetler

429 TL

456 TL

482 TL

KREDİ KARTI FİYATLARI ÜZERİNDEN TAKSİTLENDİRMELERİ ACENTAMIZDAN ÖĞRENEBİLİRSİNİZ.

Ulaşımsız Sadece Otel Konaklaması için Lütfen Acentamız ile İrtibat Kurunuz…

: Otobüs, Lüks
529,00 TRY‘den başlayan fiyatlarla size özel fırsatlar* Fiyatlara alan vergisi ve sigorta dahildir.